تیم فوتبال پرسپولیس ممکن است با ترکیب بازی قبلی خود مقابل التعاون دوباره به مصاف این تیم برود.

تیم فوتبال پرسپولیس که در قطر به سر می‌برد، امیدوار است بتواند در دومین بازی خود مقابل التعاون عربستان هم مثل بازی قبلی مقابل این تیم به پیروزی برسد تا شرایط خود را در جدول بهتر از قبل کند. شاگردان یحیی گل‌محمدی امیدوارند با کسب دومین پیروزی مقابل التعاون راه خود را برای صعود به دور بعدی این رقابت‌ها هموار کنند و به همین دلیل چیدمان ترکیب اصلی این تیم اهمیت زیادی دارد.

با توجه به اینکه کادرفنی پرسپولیس آنالیز کاملی از حریفان خود داشته، به نظر می‌رسد این تیم امشب با ترکیب زیر مقابل التعاون قرار بگیرد:

دروازه‌بان: در دیدار قبلی مقابل التعاون، حامد لک نمایش خیره‌کننده‌ای داشت و به نظر می‌رسد او دوباره درون دروازه پرسپولیس قرار خواهد گرفت.

دفاع میانی: برای این پست، احتمال حضور زوج سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده بسیار زیاد است.

دفاع چپ: در غیاب محمد انصاری، محمد نادری و محسن ربیع‌خواه، فعلا پرسپولیس غیر از سعید آقایی تازه‌وارد کسی را برای این پست ندارد و او به احتمال زیاد مدافع چپ این تیم مقابل التعاون خواهد بود.

دفاع راست: مهدی شیری در تهران ماند و به خاطر علائم مشکوک به کرونا، نتوانست تیم را همراهی کند. البته اگر در اردو بود هم، بازی در دفاع راست به سیامک نعمتی می‌رسید.

هافبک دفاعی: اگر اتفاق خاصی رخ ندهد به نظر می‌رسد یحیی از زوج کمال کامیابی‌نیا و میلاد سرلک برای این پست استفاده کند.

هافبک‌ها: حضور بشار رسن که قطعی است و احتمالا کنار او گل‌محمدی به احسان پهلوان هم اعتماد می‌کند.

مهاجمان: وحید امیری و عیسی آل‌کثیر هم به احتمال زیاد زوج خط حمله را تشکیل خواهند داد. زوجی که در بازی قبلی نتوانستند برای تیم‌شان گلزنی کنند.

سرمربی پرسپولیس ممکن است در جریان بازی تغییراتی در چیدمان تیمش ایجاد کند و در این میان به بازیکنانی، چون امید عالیشاه، آرمان رمضانی و مهدی عبدی هم بازی برسد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)