خبرگزاری پرسپولیس : ترکیب پرسپولیس در بازی امشب مقابل آلومینیوم هرمزگان با کمترین تغییر نسبت به دیدار قبل مواجه خواهد شد.

در طول بازی های این فصل خیلی کم پیش آمده ترکیب سرخپوشان نسبت به دیدار قبل تغییر نکند و شاید هنوز این اتفاق رخ نداده باشد اما این بار مسئله فرق می کند. تعداد مصدومان پرسپولیس افزایش یافته و از طرف دیگر علی کریمی نیز فعلا از جمع سرخپوشان کنار گذاشته شده است.

تنها پستی که همچنان با ترافیک مواجه است و دست مانوئل برای ایجاد تغییر در آن باز است خط حمله است که نام 5 ، 6 بازیکن در آن دیده می شود.

به نظر می رسد پرسپولیس در بازی امشب با همان ترکیب بازی با سپاهان با یک تغییر احتمالی در خط حمله به میدان برود. بازگشت محمد قاضی به شرایط آرمانی شانس او را برای فیکس بازی کردن بیشتر کرد و احتمالا او در بازی امشب به جای هادی نوروزی در بین 11 نفر اصلی قرار می گیرد.

 

تركيب احتمالي ميزبان
دروازه‌بان: نيلسون كوريجا – مدافعان مياني: سيدجلال حسيني، محسن بنگر، عليرضا نورمحمدي – هافبك‌هاي كناري: حسين ماهيني، مهرزاد معدنچي – هافبك‌هاي مياني: مهدي مهدوي‌كيا، ميثم نقي‌زاده، محمد نوري – مهاجمان: جواد كاظميان، محمد قاضي

تركيب احتمالي ميهمان
دروازه‌بان: لوييس فرناندو – مدافعان مياني: كريستيانو، وحيد عسگري – مدافعان كناري: داود دانش‌دوست، بهنام داداشوند – هافبك‌هاي مياني: امجد شكوه‌مقام، محمود تيغ‌نورد، مهدي محمدزاده – هافبك‌هاي كناري: رسول پيرزاده، محمدرضا ناصحي – مهاجم: انريكو دسوزا

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)