پرسپولیس نیوز :  آچار فرانسه پرسپولیس جانشین کمال کامیابی نیا در دربی 84 شد.

دربی هشتاد و چهارم روز یکشنبه  با سوت علیرضا فغانی و صدای عادل فردوسی پور آغاز می شود و حوالی ساعت 17، به خاطره ها می پیوندد.

از الان پیش بینی ها و حدس و گمان ها درباره ترکیب دو تیم به گوش می رسد. پرسپولیس برانکو این روزها غیر قابل دسترس ترین تیم ایران است. آنها یک به یک رقبای خود را از لب تیغ می گذرانند بدون گل خورده. آنها همه کار می کنند. همگی حمله می کنند. همگی دفاع می کنند. پاس می دهند؛ شوت می زنند؛ سانتر می کنند و کوتاه بیا هم نیستند.

اما محرومیت کمال کامیابی نیا همه معادلات را درباره ترکیب پرسپولیس به هم ریخته است. ربیع خواه آماده دربی شده و شهاب کرمی هم جذب شده است.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، محمد انصاری، صادق محرمی، فرشاد احمدزاده، حسین ماهینی، رامین رضاییان، محسن مسلمان، سروش رفیعی، وحید امیری و مهدی طارمی

 

استقلال به احتمال زیاد با ترکیب بازی السد به مصاف پرسپولیس می رود.

آنها با اینکه 120 دقیقه سنگین و پر استرس را مقابل السد پشت سر گذاشتند اما تلاش می کنند تا با انگیزه به استقبال دربی بیایند و منصوریان هم ترجیح می دهد دست به ترکیب تیم برنده اش نزند.

ترکیب استقلال: مهدی رحمتی، لئوناردو پادوانی، رابسون جانواریو، میلاد زکی پور، خسرو حیدری، امید ابراهیمی، امید نورافکن، بهنام برزای، مجتبی حقدوست، علی قربانی و کاوه رضایی.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)