پرسپولیس نیوز : ترکیب تیم ملی شیلی برای رویارویی با ایران مشخص شد.

بر این اساس خورخه سامپائولی این نفرات را برای دیدار با تیم ملی فوتبال کشورمان برگزیده است: کلودیو براوو، انزو روکو، ادواروو وارگاس، مارک گونزالز، خوان کرنخو، ماتیاس فرناندس، رودریگو میلار، گونزالو خارا، فابیان اوریانا، خوسه پدرو فوئنسالیدا و اریک پولگار

 

در این دیدار  علیرضا حقیقی، سید جلال حسینی، پژمان منتظری، هاشم بیک زاده، وریا غفوری، وحید امیری، آندرانیک تیموریان، جواد نکونام، اشکان دژاگه، مسعود شجاعی، رضا قوچان نژاد‎ به عنوان 11 مرد اصلی کی‌روش را برای این دیدار تشکیل می‌دهند.

 

این دیدار از ساعت 23:40 دقیقه آغاز شد و با گل دقیقه 21 نکونام به سود ایران در نیمه اول به پایان رسید.

 

نکونام که با حضور در دیدار مقابل عراق در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا 2015 تعداد بازی‌های خود را به 149 رساند تا به رکورد علی دایی برسد در ترکیب اصلی تیم ملی فوتبال ایران در دیدار مقابل شیلی به میدان رفت تا با 150 بازی ملی به تنهایی رکورددار بازی‌های ملی در فوتبال ایران شود.

بعد از دایی و نکونام علی کریمی با 127 بازی ملی و مهدی مهدوی‌کیا با 111 بازی ملی در رده سوم و چهارم قرار دارند.

رکورد بیشترین بازی ملی در اختیار احمد حسن بازیکن اسبق تیم ملی مصر است که 180 بازی برای کشورش انجام داد.

 

این دیدار با یک دست سکوت به احترام درگذشت دو خبرنگار ایرانی در حادثه سقوط هواپیمای آلمانی آغاز شد. جای این دو خبرنگار در جایگاه خبرنگاران ورزشگاه آره نا، محل برگزاری دیدار دوستانه ایران و شیلی خالی بود. محسن معتمدکیا، مدیر رسانه ای تیم ملی به همین دلیل برای جای خالی حجت الاسلامی و جوادی دو دسته گل تهیه کرد و روی صندلی خالی آنها گذاشت.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)