پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان از سوی هواداران پرسپولیس مورد تشویق قرار گرفت.

* همزمان با برگزاری این دیدار مسابقات رالی و تمرین تیم دوچرخه‌سواری در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

* چندتن از بازیکنان ذوب‌آهن پیش از ورود دو تیم به زمین به چمن ورزشگاه آمدند که با استقبال مناسبی از سوی هواداران پرسپولیس روبه‌رو نشدند.

* مقابل درِ غربی ورزشگاه آزادی عده‌ای در حال بازی گل کوچک و والیبال بودند. همچنین 3 نفر از اعضای تیم ملی بندبازی هم مشغول تمرین بودند.

* یحیی گل‌محمدی پیش از ورود بازیکنان دو تیم برای گرم کردن برای لحظاتی داخل زمین آمد و همین مسئله باعث شد از سوی هواداران پرسپولیس با لقب «یحیی امپراطور» مورد تشویق قرار بگیرد.

* هواداران از ساعت 13:30 مجوز ورود به ورزشگاه را به دست آوردند.

* برای پرسپولیس در این دیدار سوشا مکانی، علیرضا نورمحمدی، مایکل اومانیا، محمدرضا خانزاده، حمید علی‌عسگر، محمد نوری، مهدی طارمی، رضا خالقی‌فر، هادی نوروزی، مهرداد کفشگری و احمد نوراللهی به زمین می‌روند.

* سوشا مکانی به شدت مورد تشویق هواداران قرار گرفت.

* نیلسون به محض ورود به زمین مورد تشویق هواداران قرار گرفت.

* هواداران پرسپولیس محسن مسلمان،  قاسم حدادی‌فر و قاسم دهنوی را به شدت مورد تشویق قرار دادند.

* محمد نوری و مهدی طارمی که در دربی 79 نقش پررنگی در پیروزی مقابل استقلال ایفا کردند به شدت از سوی هواداران تشویق شدند.

* بازیکنانی مانند عباس‌زاده، حسینی و دغاغله که در ترکیب حضور نداشتند بارها از سوی هواداران مورد تشویق قرار گرفتند.

* نیلسون و علیرضا امامی‌فر مربی پرسپولیس برای دقایقی در وسط زمین با هم به صحبت کردن مشغول بودند.

* در حالی که زرگر داور بازی به همراه کمک‌هایش مشغول گرم‌کردن بودند هواداران پرسپولیس با شعار «زرگر یادت باشه، سوتت رنگی نشه» از داور این بازی درخواست کردند حواسش کاملا به بازی باشد.

* با تصمیم گل‌محمدی؛ رشید مظاهری، هادی محمدی، کارلوس سانتوز، علی حمام، مهرداد قنبری، قاسم دهنوی، قاسم حدادی‌فر، اکبر ایمانی، مهدی رجب‌زاده، اسماعیل فرهادی و مرتضی تبریزی مقابل پرسپولیس به میدان می‌روند.

* در حالی که تا پیش از این هواداران پرسپولیس با شمارش عدد یک تا شش شعار شش‌تایی‌ها سر می‌دادند اما امروز هواداران تا عدد 10 می‌شمارند و بعد شعار 10 نفره سر می‌دهند.

* در حالی که هادی نوروزی پس از بازی با نفت از برخی از هواداران پرسپولیس دلخور بود، امروز هواداران او را مورد تشویق قرار دادند تا دیگر دلخوری وجود نداشته باشند.

* هواداران پرسپولیس با شعار «یک دست‌هایی تو کاره، پرسپولیس جام نیاره» معتقد هستند که برخی‌ها دوست ندارند تیم محبوب‌شان در این فصل جامی کسب کند.

* چند ترانه‌ مرحوم مرتضی پاشایی از بلندگوی ورزشگاه پخش شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)