پرسپوليس موفق شد با تک گل محمد عمری گل‌گهر را شکست دهد.

شاگردان یحیی گل‌محمدی با تک گل هافبک جوان خود روی پاس لوکادیا گل‌گهر را شکست دهند.

دیدار تدارکاتی پرسپوليس مقابل گل‌گهر سیرجان که در ورزشگاه آزادی برگزار شد با تک گل سرخپوشان به سود شاگردان یحیی گل‌محمدی خاتمه یافت.

در این دیدار پرسپوليس که در غیاب شش بازیکن ملی‌پوش خود و چهار مصدوم برابر حریف قرار گرفته بود، در نهایت با گل محمد عمری به برتری دست یافت.

سرخپوشان ایران در حالی به مصاف حریف خود رفتند که علاوه بر پنج ملی‌پوش حاضر در اردوی تیم ملی کشورمان، هنانوف ملی‌پوش تاجیکستانی را نیز در اختیار نداشتند.

شیخ دیاباته، سعید صادقی، امید عالیشاه و سروش رفیعی هم نفراتی بودند که به دلیل آسیب‌دیدگی در این مسابقه حضور نداشتند. این شرایط باعث شد یحیی گل‌محمدی چند بازیکن تیم امید را برای این مسابقه فرا بخواند. با تمام این اوصاف، انگیزه و توانایی بالای بازیکنان باعث شد تا یک بازی مهیج برابر تیم خوب گل گهر رقم بخورد.

یحیی گل‌محمدی در این دیدار بازی را با این بازیکنان آغاز کرد: احمد گوهری، علی نعمتی، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، فرجی، نعمتی، اسدبیگی، کمال کامیابی‌نیا، محمد عمری، پاکدل و یورگن لوکادیا

پس از شروع بازی، بازیکنان و کادر فنی دو تیم خوش و بش گرمی با یکدیگر داشتند. داوری دو تیم لیگ برتری را هم، محمد حسین ترابیان از داوران لیگ برتر بر عهده داشت.

نیمه یکم این مسابقه با رقابتی پایاپای همراه بود که با شوت عالی سیامک نعمتی می‌رفت تا با برتری پرسپولیس رقم بخورد ولی فروزان دروازه‌بان حریف، آن را مهار کرد.

گل گهر هم در این نیمه، متقابلا موقعیت‌های خوبی ایجاد کرد که برای آنها ثمری نداشت.

و اما در نیمه دوم، بازی به اواسط خود نزدیک می‌شد که سرخپوشان روی پاس خوب لوکادیا در دقیقه ۷۵ به گل رسیدند. این گل را محمد عمری از پدیده‌های جوان تیم در این فصل رقابت‌ها به ثمر رساند.

پرسپولیس در اواخر بازی هم روی ضربه ایستگاهی دانیال اسماعیلی‌فر و ضربه سر گولسیانی به گل رسید ولی این گل از سوی تیم داوری آفساید و مردود اعلام شد، تا بازی در نهایت با همان نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس خاتمه یابد.

این دومین بازی تدارکاتی پرسپوليس بود و سرخپوشان در بازگشت ملی‌پوشان، خود را مهیای دیدار هفته هفتم لیگ برتر مقابل تراکتور خواهند کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)