تیم فوتبال پرسپولیس در هفته سیزدهم لیگ برتر مقابل پیکان به تساوی رسید.

تیم پرسپولیس در هفته سیزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 15:30 امروز (یکشنبه) در ورزشگاه آزادی میزبان تیم پیکان بود که این مسابقه با نتیجه تساوی صفر – صفر به پایان رسید.

شاگردان یحیی گل‌محمدی با این نتیجه با 26 امتیاز، همچنان در صدر جدول باقی ماندند. با این حساب در صورت برتری گل‌گهر مقابل آلومینیوم و یا برتری پُر گل استقلال مقابل صنعت نفت، سرخپوشان جایگاه خود در صدر جدول را از دست خواهد داد.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی‌گنجی، دانیال اسماعیلی‌فر (59 – مهدی عبدی)، سیامک نعمتی، کمال کامیابی‌نیا (59 – محمد عمری)، میلاد سرلک، وحید امیری، مهدی ترابی، سعید صادقی (75 – حامد پاکدل) و امید عالیشاه (59 – سروش رفیعی).

ترکیب پیکان: فرهاد مجد کرمانشاهی، سامان فلاح، امیر شبانی، میلاد بدرقه، حسین فلاح، علی رمضانی، رضا ثابت ایمانی،‌ مهدی لطفی، مجتبی حقدوست (79 – مهدی لیموچی)، شرزود تمیروف (80 – منصور باقری) و ابراهیم صالحی (75 – اوکلو تیتو).

داور: مرتضی منصوریان

نیمه اول

دقیقه 11: تیم پرسپولیس روی پرتاب بلند علیرضا بیرانوند و فرار مهدی ترابی صاحب یک موقعیت خوب شد که مدافعان پیکان به زحمت این توپ را دور کردند.

دقیقه 28: حمله همه‌جانبه پرسپولیسی‌ها در این صحنه راه به جایی نبرد و ارسال‌های وحید امیری توسط مدافعان پیکان برگشت داده شد و در ادامه شوت میلاد سرلک را نیز کرمانشاهی مهار کرد.

دقیقه 29: شوت شرزود تمیروف از پشت محوطه جریمه با اختلاف از کنار دروازه بیرانوند به بیرون رفت.

دقیقه 33: گئورگی گولسیانی اولین کارت زرد بازی را از داور دریافت کرد.

دقیقه 35: دانیال اسماعیلی‌فر از پاس چیپ خوب مهدی ترابی در عمق دفاع پیکان نتوانست استفاده کند و کرمانشاهی این ضربه بازیکنان پرسپولیس را هم برگشت داد.

نیمه دوم

دقیقه 52: کرمانشاهی بار دیگر در نبرد با اسماعیلی‌فر موفق بود و ضربه نه چندان خوب این بازیکن را برگشت داد.

دقیقه 54: شوت غافلگیرکننده حقدوست به شکلی خطرناک از کنار دروازه بیرانوند به بیرون رفت.

دقیقه 56: موقعیت ضدحمله خوبی که برای پرسپولیس به وجود آمده بود روی تعلل عجیب بازیکنان این تیم از دست رفت تا در ادامه شوت بسیار بی‌دقتی اسماعیلی‌فر با اختلاف زیاد از بالای دروازه پیکان به بیرون برود.

دقیقه 57: شرزود تمیروف در داخل محوطه جریمه صاحب توپ شد که شوت این بازیکن را بیرانوند در آغوش گرفت.

دقیقه 64: ابراهیم صالحی دیگر اخطاری بازی لقب گرفت.

دقیقه 72: شوت سعید صادقی از پشت محوطه جریمه جایی در چارچوب پیکان نداشت و با اختلاف نسبتاً زیاد از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 81: مهدی لیموچی از تیم پیکان نیز با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه 89: پس از دو شوت متوالی بازیکنان پیکان که بیرانوند در آغوش گرفت؛ شاگردان مجتبی حسینی به یک موقعیت بسیار خوب گلزنی دست یافتند که علیرضا بیرانوند به شکلی بسیار خوب شوت تیتو را برگشت داد.

دقیقه 89: مهدی ترابی روی یک ضد حمله خود خواهانه قصد داشت دروازه پیکان را باز کند که توپ با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)