سرخپوشان امروز در دیداری دوستانه مقابل تیم امید پرسپولیس قرار گرفتند و به پیروزی پرگل رسیدند.
این مسابقه با برتری پنج بر صفر بزرگسالان پرسپولیس به پایان رسید. امید عالیشاه، علی جودکی، مهدی مهدی‌خانی (۲ گل) و مهدی شیری (پنالتی) گلهای پرسپولیس را به ثمر رساندند.

قبل از شروع بازی، یحیی گل محمدی در جمع بازیکنان تیم امید پرسپولیس و شاگردان اسماعیل حلالی حاضر شد و برای فوتبالیست‌های جوان باشگاه دقایقی صحبت کرد.

ترکیب پرسپولیس:

حامد لک، سیدجلال حسینی (کاپیتان)، فرشاد فرجی، سیامک نعمتی، سعید آقایی، محمد شریفی، رضا اسدی، امید عالیشاه، احسان پهلوان، مهدی عبدی و عیسی آل کثیر.

دقیقه ۷، روی نفوذ سعید آقایی از جناح چپ و ارسال خوب او به دهانه دروازه، امید عالیشاه با یک ضربه دقیق گل نخست بازی را به ثمر رساند.
دقیقه ۱۰، امید عالیشاه می‌توانست خودش و پرسپولیس را دو گله کند. روی کار خوب پرسپولیس در عمق دفاع حریف، پاس آل‌کثیر به امید رسید که ضربه او را دروازه‌بان امیدها مهار کرد.

دقیقه ۱۵ و روی حرکتی که پرسپولیس از جناج چپ انجام داد، توپ به عیس آل کثیر رسید و این بازیکن بعد از یک چرخش و به سمت دروازه شلیک کرد که توپ او با اختلاف اندک از کنار دروازه تیم امید به بیرون رفت.

در دقیقه ۳۰ و ارسال کرنر از سمت راست دروازه امیدها بوسیله امید عالیشاه، رضا اسدی صاحب توپ شد و ضربه او به تیر دروازه حریف اصابت کرد و در برگشت بار دیگر اسدی صاحب موقعیت شد و شوت مجدد این بازیکن راهی به دروازه نیافت.

این دیدار در پایان نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به سود تیم بزرگسالان پرسپولیس خاتمه یافت.

در ابتدای نیمه دوم، رادوشویچ به جای لک وارد زمین شد.

در ابتدای نیمه دوم، پرسپولیس باز هم بازی را هجومی شروع کرد و در دقیقه ۵۰ می‌توانست روی حرکت سیامک نعمتی از سمت راست به گل برسد. ارسال نعمتی داخل محوطه جریمه امیدها به مهدی عبدی رسید و این بازیکن با استپ سینه توپ را برای عیسی آل کثیر ساخته و پرداخته کرد و ضربه پای چپ عیسی توسط مدافعان امید مهار شد.

از دقیقه ۵۵ رضا دهقانی به جای رضا اسدی برای پرسپولیس وارد زمین شد.

در دقیقه ۵۷ حرکت ترکیبی خوب پهلوان و سعید آقایی از جناح چپ به ارسال آقایی منجر شد و توپ ارسالی مقابل خط دروازه امیدها به وسیله مدافعان دور شد.

از دقیقه ۶۰، علیرضا ابراهیمی، علی نعمتی و مهدی شیری به جای سیدجلال حسینی، فرشاد فرجی و سیامک نعمتی وارد زمین شدند.

در دقیقه ۶۰ پرسپولیس مجددا صاحب موقعیت شد. پاس رو به بیرون آل کثیر به مهدی عبدی رسید و شوت او با اختلاف اندک از کنار دروازه گذشت.

از دقیقه ۷۰ مهدی مهدی‌خانی و حامد پاکدل به جای عیسی آل‌کثیر و مهدی عبدی به میدان آمدند.

در دقیقه ۷۵ و روی کرنری که پرسپولیس بدست آورد، ضربه رضا اسدی به مدافعان تیم امیدهای پرسپولیس برخورد کرد و برگشت داده شد و دو دقیقه بعد، پرسپولیس صاحب موقعیت شد و اینبار توسط مهدی مهدی خانی و روی ارسال حامد پاکدل و ضربه آکروباتیک مهدی‌خانی توسط دروازه‌بان امیدها مهار شد.

در دقیقه ۸۰ علی جودکی به جای امید عالیشاه وارد زمین شد و دو دقیقه بعد توانست روی پاس مهدی‌خانی و در وضعیت تک به تک، گل دوم پرسپولیس را به ثمر برساند.

در دقیقه ۸۴ مهدی مهدی‌خانی با پاس رضا دهقانی پشت دفاع تیم امیدها صاحب موقعیت تک به تک شد و گل سوم پرسپولیس را به ثمر رساند.

در دقیقه ۸۷ مجددا حرکت خوب رضا دهقانی از سمت راست و پاس عرضی این بازیکن در محوطه جریمه، موقعیت خوبی را ایجاد کرد و مهدی‌خانی گل چهارم پرسپولیس را به ثمر رساند.

در دقیقه ۹۰ و روی خطایی که روی علی جودکی صورت گرفت، داور نقطه پنالتی را برای پرسپولیس نشان داد و مهدی شیری از روی نقطه پنالتی، گل پنجم پرسپولیس را وارد دروازه امیدها کرد.

این دیدار دوستانه با نتیجه ۵ بر صفر به سود پرسپولیس خاتمه یافت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)