پرسپولیس نیوز : ترکیب پرسپولیس و پاراگ مشخص شد.

 بر این اساس سرخپوشان در این بازی با مرتضی قدیمی پور، مایکل اومانیا، لوکا ماریچ، بابک حاتمی، میلاد کمندانی، وحید حیدریه، رضا خالقی فرد، علی علیپور، محمد رحمتی، علی فاطمی، جری بن سون به میدان خواهد رفت.

تیم پاراگ هم با ترکیب میثم عرب، آریا تاجیک، سجاد دهقانی، محمود شریفی، مسعود شادیده، علی نیازی، رضا احمدپور، وحید همتی، میلاد سرخی، حسین اسماعیل تبار، سید امین حسینی به میدان خواهد رفت.

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس زمانی که تیمش مقابل پاراگ به میدان رفت در کنار زمین حضور نداشت و پس از دقایقی که از زمان بازی می‌گذشت روی نیمکت نشست.

*فرشاد پیوس پیشکسوت باشگاه پرسپولیس امروز قبل از بازی پرسپولیس مقابل پاراگ به ورزشگاه درفشی‌فر آمد و در زمین چمن مصنوعی این ورزشگاه همراه تعدادی از خبرنگاران و مسئولان سایت باشگاه پرسپولیس بازی کرد.

*محسن بنگر مدافع تیم پرسپولیس که در تمرین صبح حاضر شده بود امروز عصر هم به درفشی‌فر آمد و بازی پرسپولیس را تماشا کرد.

*سوشا مکانی که به دلیل حضور در باشگاه پرسپولیس در تمرین صبح غایب بود امروز با حضور در محل تمرین سرخپوشان به تمرین پرداخت.

*پرسپولیسی‌ها امروز با لباس مشکی و سفید مقابل پاراگ زردپوش به میدان رفتند.

*بازی پرسپولیس مقابل پاراگ در حالی آغاز شد که برانکو روی نیمکت حضور نداشت و دقایقی بعد از شروع بازی وی در کنار زمین حاضر شد.

* تعداد بازیکنان تیم پاراگ آنقدر زیاد بود که تعدادی از آن‌ها جا برای نشستن روی نیمکت پیدا نکردند و به همین دلیل کنار زمین نشسته و بازی را از آنجا تماشا کردند.

*حدود 40 هوادار پرسپولیسی با حضور در محل تمرین سرخپوشان این دیدار را تماشا کردند.

*از آنجایی که دروازه‌بان پرسپولیس لباسی همرنگ با سایر بازیکنان به تن داشت، به همین دلیل با تذکر داوران روبرو شد و به همین دلیل کاور نارنجی به تن کرد.

لازم به ذکر است دیدار دوستانه پرسپولیس و پاراگ راس ساعت 16:30  در ورزشگاه درفشی فر آغاز شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)