تیم فوتبال پرسپولیس با برتری مقابل آلومینیوم در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر، همچنان به ادامه رقابتش امیدوار ماند.

دو تیم پرسپولیس و آلومینیوم اراک در چارچوب هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، از ساعت ۱۹:۳۰ امروز (جمعه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری ۲ بر صفر پرسپولیس به اتمام رسید.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، فرشاد فرجی، وحدت هنانوف، رامین رضاییان، سعید آقایی (۶۹ – حامد پاکدل)، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک، احسان پهلوان، مهدی ترابی (۸۴ – علی شجاعی)، وحید امیری و مهدی عبدی (۸۰ – سیدجلال حسینی).

ترکیب آلومینیوم: حسین پورحمیدی، وحید محمدزاده، رامتین سلیمان‌زاده، امیر نوری (۴۶ – محمد علی‌نژاد)، مصطفی احمدی، علیرضا نقی‌زاده (۷۱ – محمدرضا آزادی)، پوریا آریاکیا، میلاد فخرالدینی، اسماعیل شریفات (۷۱ – امید سینک)، مهرداد بایرامی (۴۶ – علی آل‌کثیر) و محمود قائدرحمتی (۸۴ – میثم مجیدی).

داور: پیام حیدری

نیمه اول
دقیقه ۱۲: بازیکنان آلومینیوم پشت محوطه جریمه پرسپولیس صاحب موقعیت شدند که پاس شریفات در فضای خالی میان مدافعان برای علیرضا نقی‌زاده، او را در موقعیت تک به تک با حامد لک قرار داد، اما ضربه این بازیکن از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۱۶: ارسالی از سمت چپ به روی دروازه آلومینیوم اراک صورت گرفت که وحید امیری توانست با ضربه سر، دروازه را باز کند، اما کمک داور مسابقه پرچم خود را به نشانه آفساید بالا برده بود تا گل پرسپولیس مردود اعلام شود.

دقیقه ۱۷: مهدی عبدی در موقعیتی مناسب صاحب توپ شد و می‌توانست دروازه آلومینیوم را باز کند، اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۴۳: ضربه ایستگاهی برای پرسپولیس توسط مهدی ترابی به داخل محوطه جریمه ارسال شد که توپ پس از برخورد به زمین، به شکلی خطرناک از کنار دروازه تبدیل به اوت شد.

دقیقه ۴۵: داور مسابقه میلاد فخرالدینی را با کارت زرد جریمه کرد.

دقیقه ۱+۴۵: توپ ارسالی روی دروازه آلومینیوم با واکنش پورحمیدی همراه شد که بازیکنان پرسپولیس در شلوغی محوطه جریمه، به موقعیت خوبی رسیدند، اما این موقعیت تبدیل به کرنر شد.

نیمه دوم
دقیقه ۵۱: علی آل‌کثیر برای باز کردن دروازه پرسپولیس اقدام کرد که ضربه این بازیکن در چارچوب نبود.

دقیقه ۵۸: حمله تند و تیز پرسپولیس با سه بازیکن به سمت دروازه آلومینیوم، پشت محوطه جریمه به رامین رضاییان رسید که ضربه این بازیکن از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۶۳: رامین رضاییان بار دیگر پشت محوطه جریمه آلومینیوم صاحب توپ شد که ضربه این بازیکن را محسن پورحمیدی مهار کرد.

دقیقه ۶۸: با اشتباه وحدت هنانوف در دفع توپ، اسماعیل شریفات را صاحب موقعیت کرد که ضربه این بازیکن توسط حامد لک مهار شد.

دقیقه ۶۹: مهدی ترابی با ارسالی مواج از سمت چپ، خطری روی دروازه آلومینیوم ایجاد کرد که البته بازیکنی نتوانست از این موقعیت استفاده کند و توپ به شکلی خطرناک از کنار دروازه به اوت رفت.

دقیقه ۷۳: رامین رضاییان ارسالی از سمت راست به دهانه دروازه داشت که مدافعان آلومینیوم تن به کرنر دادند.

دقیقه ۷۵: حامد پاکدل روی یک حمله سریع با پاس مهدی عبدی صاحب توپ شد که پس از ورود به محوطه جریمه، دروازه تیم سابقش را باز کرد.

دقیقه ۸۷: وحید امیری با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه ۴+۹۰: علی شجاعی با ضربه‌ای قصد باز کردن دروازه آلومینیوم را داشت که پورحمیدی توپ را برگشت داد تا رضا اسدی توپ برگشتی را تبدیل به گل دوم پرسپولیس کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)