تیم پرسپولیس با پیروزی مقابل مس کرمان به استقبال دربی هفته بیست‌و‌هفتم رفت و موقتاً به صدر جدول لیگ برتر نیز صعود کرد. این در حالی است که یک گل پرسپولیس آفساید اعلام شد.

، تیم‌ فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته بیست‌و‌ششم لیگ برتر از ساعت 19:43 امروز (جمعه) در ورزشگاه امام علی (ع) کرمان میهمان تیم مس کرمانِ رده چهاردهمی بود که این مسابقه با پیروزی 3 بر یک شاگردان گل‌محمدی به پایان رسید تا سرخپوشان پس از هفته‌ها بار دیگر به صدر جدول بازگردند.

پرسپولیسی‌ها با کسب سه امتیاز این بازی 54 امتیازی شدند و با حضور در صدر جدول، در انتظار نتیجه دیدار فردای استقلال و سپاهان مقابل رقبا خواهند بود. سپاهان و استقلال 52 امتیازی و در رده دوم و سوم جدول قرار دارند.

ترکیب مس کرمان: آرمان شهدادنژاد، میلاد خدایی اصل، عارف رستمی، محمد قاسمی‌نژاد (80 – محمدصالح محمدی)، جورج برایم، علیرضا قادری، معین عباسیان (46 – حسین دوستدار)، رونان کوک، سیدمحمد ستاری، محمد امین کاظمیان و احمد نصیری.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، سروش رفیعی (70 – سینا اسدبیگی)، مرتضی پورعلی‌گنجی، مهدی ترابی (83 – عیسی آل‌کثیر)، میلاد سرلک (90 – کمال کامیابی‌نیا)، مهدی عبدی (70 – لئاندرو پریرا)، وحید امیری، سعید صادقی (83 – امید عالیشاه) و گئورگی گولسیانی.

داور: کوپال ناظمی

نیمه اول

دقیقه 3: اشتباه مدافعان مس می‌رفت تا کار دست تیم میزبان بدهد، اما شهداد‌نژاد توپ را در اختیار گرفت.

دقیقه 5: نفوذ دانیال اسماعیلی‌فر و پاس در عرض این بازیکن را مهدی عبدی از دست داد و توپ پس از برخورد به مدافعان مس راهی کرنر شد.

دقیقه 22: بازی برتر پرسپولیس تا اینجاری کار جواب داد و سعید صادقی گل اول شاگردان گل‌محمدی را وارد دروازه شهدادنژاد کرد. در این صحنه ارسال اسماعیلی‌فر را صادقی در محوطه جریمه کنترل و سپس با یک شوت محکم دروازه مس را باز کرد.

دقیقه 25: خطای شهدادنژاد روی مهدی عبدی را کوپال ناظمی خطای پنالتی اعلام کرد.

دقیقه 26: گئورگی گولسیانی ضربه پنالتی پرسپولیسی‌ها را برخلاف جهت حرکت دروازه‌بان مس وارد دروازه کرد.

دقیقه 35: مهدی ترابی فرصت تک به تک با شهدادنژاد را با بی‌دقتی از دست داد و توپ از کنار دروازه مس با اختلاف اندک به بیرون رفت.

دقیقه 43: ضربه ایستگاهی معین عباسیان به شکلی خطرناک از کنار دروازه بیرانوند راهی اوت شد.

دقیقه 45: مهدی عبدی بار دیگر یک فرصت خوب پرسپولیس را از دست داد و این بار ضربه این بازیکن از داخل محوطه جریمه به تیرک دروازه مسی‌ها برخورد کرد.

نیمه دوم

دقیقه 51: شوت سعید صادقی از راه دور با واکنش شهداد‌نژاد دور شد.

دقیقه 54: دانیال اسماعیلی‌فر روی ریباند ضربه ایستگاهی ترابی موفق شد دروازه مس را باز کند، اما این گل با پرچم کمک داور آفساید اعلام شد.

دقیقه 63: بازیکن مس روی توپ برگشتی با یک شوت سرکش توپ را راهی دروازه پرسپولیس کرد که توپ پس از برخورد به پای مدافعان تغییر جهت داد و وارد دروازه پرسپولیس شد.

دقیقه 64: مرتضی پورعلی‌گنجی به دلیل خطا روی بازیکن مس کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 65: حملات خطرناک مسی‌ها در این لحظات دروازه پرسپولیس را تهدید کرد و این بار شوت سرکش قاسمی‌نژاد تیر دروازه بیرانوند را لرزاند و در ادامه مدافعان پرسپولیس توپ را برگشت دادند.

دقیقه 69: ضربه سر بسیار خطرناک کاظمیان بار دیگر با اختلاف بسیار کم از کنار دروازه بیرانوند به بیرون رفت.

دقیقه 72: ارسال ترابی از روی یک ضربه ایستگاهی به تیر دروازه مس کرمان برخورد کرد و برگشت داده شد.

دقیقه 74: لئاندرو پریرا در حالت بی‌تعادل و روی یک تکل قصد داشت تا دروازه مس را باز کند، اما ضربه این بازیکن از بالای دروازه شهدادنژاد راهی اوت شد.

دقیقه 81: ضربه بغل پای حسین دوستدار از پشت محوطه جریمه راهی به دروازه بیرانوند پیدا نکرد و با اختلاف زیاد از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 85: رونان کوک مدافع تیم مس با تکلی بلند عیسی آل‌کثیر را متوقف و دومین پنالتی را به پرسپولیس در این بازی هدیه کرد.

دقیقه 86: گولسیانی برای بار دوم دروازه مس را از روی نقطه پنالتی باز کرد.

دقیقه 6+90: لئاندرو پریرا یک فرصت عالی را برای پرسپولیس از دست داد و ضربه بی‌دقت این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)