دیدار تیم‌های فوتبال پدیده مشهد و پرسپولیس در هفته نوزدهم لیگ برتر در روزی که پرسپولیسی ها چندین موقعیت مسلم از دست دادند با نتیجه تساوی به پایان رسید.

تیم‌های فوتبال پدیده و پرسپولیس در نخستین دیدار خود در سال ۱۴۰۰، از ساعت ۱۶:۳۰ امروز (شنبه) در چارچوب دیداری از هفته نوزدهم لیگ برتر در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با تساوی یک – یک خاتمه یافت.

امین قاسمی‌نژاد در دقیقه ۱+۴۵ تیم پدیده را پیش انداخت اما میلاد سرلک در دقیقه ۶۹ کار را برای پرسپولیس به تساوی کشاند.

شاگردان گل‌محمدی با تساوی در این مسابقه ۳۸ امتیازی شدند و موقتاً به صدر جدول صعود کردند و باید منتظر سرنوشت دیدار تیم‌های سایپا و سپاهان باشند. با تساوی در این مسابقه،‌

ترکیب پدیده:‌ میلاد فراهانی، علی نعمتی، محمد عرفان معصومی، مهرداد بایرامی، محمدعلی فرامرزی، رضا یزدان‌دوست، محمدرضا فلاحیان، یوسف وکیا، صادق صادقی (۷۶-احمد الجبوری)، امیرحسین کریمی و امین قاسمی‌نژاد.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال حسینی (۸۸- محمد شریفی)، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی شیری، سعید آقایی، میلاد سرلک، کمال کامیابی‌نیا (۶۶- احمد نوراللهی)، مهدی ترابی، امید عالیشاه (۸۴- وحید امیری)، احسان پهلوان (۶۶-مهدی عبدی) و شهریار مغانلو (۸۴- عیسی آل‌کثیر).

داور: علی صفایی

نیمه اول

دقیقه ۹: ضربه سر شهریار مغانلو روی ارسال سعید آقایی با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۱۱: ارسال تند و تیز مهدی ترابی به شکلی خطرناک از مقابل دروازه پدیده عبور کرد و در ادامه مدافعان مشهدی این توپ را دور کردند.

دقیقه ۱۹: ضد حمله بازیکنان پدیده با ضربه امین قاسمی‌نژاد نخستین موقعیت خطرناک این تیم را شکل داد که توپ در اختیار حامد لک قرار گرفت.

دقیقه ۲۰: پاس در عرض و تند و تیز امید عالیشاه از داخل محوطه جریمه پس از عبور از شهریار مغانلو توسط مدافع پدیده برگشت داده شد.

دقیقه ۲۶: ضربه سر کامیابی‌نیا روی ارسال شیری به شکلی بسیار خطرناک از کنار دروازه فراهانی به بیرون رفت.

دقیقه ۳۴: نفوذ بازیکنان پرسپولیس به داخل محوطه جریمه پدیده با شوت محکم عالیشاه از روی خط شش قدم هدر رفت و ضربه این بازیکن با اختلاف زیاد از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۳۹: نفوذ کامیابی‌نیا و پاس در عرض این بازیکن را سعید آقایی به شکلی عجیب نتوانست از داخل محوطه شش قدم تبدیل به گل کند و پس از یک کش‌و‌قوس مدافعان پدیده این توپ را هم راهی کرنر کردند.

دقیقه ۱+۴۵: بازیکنان پدیده برخلاف جریان بازی روی یک ضد حلمه توانستند توسط امین قاسمی‌نژاد دروازه پرسپولیس را باز کنند.

دقیقه ۲+۴۵: یحیی گل‌محمدی از داور بازی کارت زرد گرفت.

نیمه دوم

دقیقه ۵۳: تعلل مدافعان پرسپولیس و فرصت طلبی قاسمی‌نژاد بار دیگر پدیده را در موقعیت خوب گلزنی قرار داد اما ضربه مهرداد بایرامی به شکلی خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۵۶: میلاد سرلک از داور کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه ۶۵: علی سامره مربی تیم پدیده به دلیل اعتراض به داور از صفایی کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه ۶۹: میلاد سرلک با یک شوت سرکش از داخل محوطه جریمه گل تساوی را برای پرسپولیسی‌ها به ثمر رساند.

دقیقه ۷۰: مهدی رحمتی به دلیل اعتراض به داور کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه ۷۲: شوت سرکش صادق صادقی از پشت محوطه جریمه را حامد لک دور کرد.

دقیقه ۷۶: شوت مهدی ترابی روی ضربه ایستگاه را میلاد فراهانی در دو مرحله دفع کرد.

دقیقه ۷۹: مهدی عبدی دروازه خالی را به شکلی بسیار عجیب از دست داد و ضربه او را مدافع پدیده به کرنر فرستاد.

دقیقه۸۰: ضد حمله خطرناک بازیکنان پدیده می‌رفت تا بار دیگر این تیم را به گل برساند اما شوت قاسمی‌نژاد پس از برخورد به مدافعان پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه ۸۲: حرکت تند و تیز بازیکنان پرسپولیس این تیم را در موقعیت بسیار خوب قرار داد اما ضربه سر نوراللهی روی ارسال دقیق ترابی به تیر دروازه برخورد کرد و راهی به دروازه پیدا نکرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)