تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی مقابل گل‌گهر در پایان آخرین دیدار نیم‌فصل نخست لیگ برتر به صدر جدول صعود کرد.

تیم‌های فوتبال گل‌گهر سیرجان و پرسپولیس در دیداری معوقه از هفته دهم لیگ برتر از ساعت ۱۵:۴۰ امروز (جمعه) در ورزشگاه سپهبد شهید سردار قاسم سلیمانی به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با پیروزی پُرگل ۵ بر صفر تیم پرسپولیس خاتمه یافت.

در این بازی احمد نوراللهی (۳۰)، امید عالیشاه (۶۰)، مهدی شیری (۶۸)، احمد زنده‌روح (۷۲ – گل به خودی) و سیامک نعمتی (۸۷) گل‌های پرسپولیس در این بازی را به ثمر رساندند.

شاگردان گل‌محمدی با پیروزی در این بازی، پنجمین برد متوالی فصل خود را جشن گرفتند و با ۳۰ امتیاز ضمن صعود به صدر جدول، به‌عنوان قهرمان نیم‌فصل نخست لیگ برتر نیز معرفی شدند. پرسپولیسی‌ها با به ثمر رساندن پنج گل در این بازی، سنگین‌ترین شکست امیر قلعه‌نویی با تیم گل‌گهر را نیز رقم زدند.

ترکیب گل‌گهر: مهرداد بشاگردی، علیرضا ابراهیمی، آرمین سهرابیان (۷۰ – امین پورعلی)، بهنام برزای، میلاد زکی‌پور، علیرضا علیزاده، احمد زنده‌روح، نوید عاشوری، سعید صادقی، رضا محمودآبادی (۵۴ – عرفان افراز) و یونس شاکری.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال حسینی، کمال کامیابی‌نیا، مهدی شیری، سعید آقایی (۹۰ – محمد انصاری)، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی، وحید امیری (۷۵ – مهدی عبدی)، احسان پهلوان (۸۵ – مهدی مهدی‌خانی) و امید عالیشاه (۸۵ – علی شجاعی).

داور: پیام حیدری

نیمه اول

دقیقه ۱۲: شوت محکم سعید صادقی را حامد لک در مرحله اول برگشت داد و در ادامه نیز برخورد بازیکن گل‌گهر با دروازه‌بان پرسپولیس را داور خطای پنالتی تشخیص نداد.

دقیقه ۱۹: ارسال کرنر زیبای احمد زنده‌روح به شکل مستقیم به تیر دروازه پرسپولیس برخورد کرد و در ادامه نیز شوت برگشتی بازیکنان گل‌گهر را نوراللهی از روی خط دروازه برگشت داد تا اولین موقعیت موقعیت جدی بازی برای گل‌گهر از دست برود.

دقیقه ۲۰: ضدحمله خطرناک پرسپولیسی‌ها با بی‌دقتی بازیکنان این تیم توسط مدافعان گل‌گهر راهی کرنر شد.

دقیقه ۳۰: نفوذ سعید آقایی از جناح چپ و پاس در عرض این بازیکن در داخل محوطه جریمه را احمد نوراللهی با یک بغل پا وارد دروازه گل‌گهر کرد تا پرسپولیس از حریف خود پیش بیفتد.

دقیقه ۳۵: حملات متعدد بازیکنان گل‌گهر را حامد لک و مدافعان پرسپولیس دور کردند.

دقیقه ۳۷: شوت سرکش احسان پهلوان را بشاگردی با عکس‌العملی خوب در اختیار گرفت.

دقیقه ۳۹: ارسال خطرناک گل‌گهری در حالی که می‌‌رفت به صورت مستقیم وارد دروازه پرسپولیس شود،‌ با واکنش بسیار خوب لک راهی کرنر شد.

دقیقه ۴۳: وحید امیری فرصت تک به تک با بشاگردی را با بی‌دقتی از دست داد و ضربه این بازیکن به پای دروازه‌بان گل‌گهر برخورد کرد و برگشت داده شد.

نیمه دوم

دقیقه ۵۵: فرصت خوب تیم گل‌گهر را علیزاده در موقعیتی تک به تک با لک از دست داد و دروازه‌بان پرسپولیس با کمک مدافعان این توپ را نیز دور کرد.

دقیقه ۶۰: بهنام برزای به دلیل خطای شدید روی امید عالیشاه از داور کارت زرد گرفت.

دقیقه ۶۰: فرار زیبای امید عالیشاه از کمند مدافعان گل‌گهر این بازیکن را در موقعیت تک به تک با بشاگردی قرار داد که ضربه این بازیکن از بین پای دروازه‌بان گل‌گهر به گل دوم پرسپولیس تبدیل شد.

دقیقه ۶۸: شوت محکم سیامک نعمتی پس از دفع ناقص بشاگردی به مهدی شیری رسید که ضربه سر این بازیکن سومین گل پرسپولیسی‌ها در این بازی را وارد دروازه گل‌گهر کرد.

دقیقه ۷۲: پاس در عرض و سریع مهدی شیری روی اشتباه مدافعان گل‌گهر با گل به خودی احمد زنده‌روح همراه شد تا تیم پرسپولیس به چهارمین گل خود در این بازی نیز برسد.

دقیقه ۷۷: کار تاکتیکی بازیکنان پرسپولیس می‌رفت تا بار دیگر منجر به باز شدن دروازه گل‌گهر شود، اما این بار ضربه مهدی عبدی به تیر افقی دروازه سیرجانی‌ها برخورد کرد.

دقیقه ۷۸: سعید الهویی مربی گل‌گهر به دلیل اعتراض به داور کارت زرد گرفت.

دقیقه ۸۴: بهنام برزای با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد.

دقیقه ۸۷: ارسال علی شجاعی و اشتباه بشاگردی توپ را داخل محوطه جریمه به سیامک نعمتی رساند که این بازیکن به راحتی گل پنجم پرسپولیس را نیز به ثمر رساند تا شکست گل‌گهر سنگین‌تر شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)