تیم فوتبال پرسپولیس در هفته لیگ نخبگان آسیا در بازی با الاهلی عربستان از حریف شکست خورد.

تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 21:30 امشب در هفته اول لیگ نخبگان آسیا به میزبانی ورزشگاه امیر عبدالله فیصل جده به مصاف الاهلی عربستان رفت که این بازی با وجود میدانداری و موقعیت‌های خوب شاگردان خوان کارلوس گاریدو با برتری یک بر صفر میزبان تمام شد.

فرانک کسیه تک گل نماینده عربستان را در دقیقه 2 به ثمر رساند. شاگردان گاریدو با وجود نمایش خوب و موقعیت‌های فراوانی که در این دیدار به دست آوردند نتوانستند به گل برسند تا در نخستین حضور در لیگ نخبگان شکست را تجربه کنند.

ترکیب پرسپولیس: الکسیس گندوز، میلاد محمدی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، گئورگی گولسیانی، ایوب العملود (سعید صادقی دقیقه 71)، مسعود ریگی (لوکاس ژوائو دقیقه 82)، سروش رفیعی (محمد خدابنده‌لو دقیقه 65)، فرشاد احمدزاده (امید عالیشاه دقیقه 46)، وحید امیری، علی علیپور (عیسی آل‌کثیر دقیقه 65) و اوستون ارونوف.

ترکیب الاهلی: ادوارد مندی، علی مجرشی، روجر ایبانز، مریح دمیرال، عبدالله العمار، فرانک کسیه، زیاد الجهنی (دقیقه 75)، ریاض محرز (الکساندر دقیقه 75)، فراس البریکان (سمیحان النابت (دقیقه 75)، روبرتو فیرمینو (گابریل نوواس دقیقه 46) و ایوان تونی.

داور: ادهم مخادمه (اردن)

نیمه اول

دقیقه 2: فرانک کسیه با پاس در عمق ریاض محرز در محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد و با یک شوت محکم توپ را از بالای دستان گندوز وارد دروازه کرد تا الاهلی بارش را خیلی زود ببندد.

دقیقه 22: پاس زمینی ایوب العملود، سروش رفیعی را پشت محوطه جریمه الاهلی صاحب توپ کرد اما شوت شماره 7 پرسپولیس از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 24: ایوب العملود با خطا روی هافبک الاهلی، با کارت زرد داور عمانی جریمه شد.

دقیقه 29: شوت زمینی علی علیپور از پشت محوطه جریمه الاهلی را دروازه‌بان این تیم در آغوش گرفت.

دقیقه 36: علی علیپور، سانتر ایوب العملود را با یک ضربه سر دقیق روانه دروازه الاهلی کرد که مندی توپ را برگشت داد، پس از این صحنه، ارونوف توپ برگشتی را با یک ضربه زمینی با اختلاف کمی به بیرون فرستاد.

دقیقه 41: داور عمانی خطای مدافع الاهلی روی ارونوف را پنالتی اعلام کرد اما پس از چک کردن تصاویر با VAR تصمیم خود را تغییر و دستور به ادامه بازی داد.

دقیقه 42: گاریدو پس از منتفی شدن پنالتی پرسپولیس، با اعتراض به داور، با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه 43: ارونوف پس از عبور از 2 بازیکن، اقدام به شوتزنی از پشت محوطه جریمه کرد که ضربه زمینی او را مندی در آغوش گرفت.

دقیقه 45: وحید امیری با خطا روی مدافع الاهلی عربستان، از داور بازی اخطار گرفت.

دقیقه 1+45: العمار با خطا روی ایوب العملود با کارت زرد جریمه شد.

نیمه دوم

دقیقه 50: وحید امیری با یک پاس در عمق سروش رفیعی در محوطه جریمه الاهلی صاحب توپ شد، اما پاس در عرض این بازیکن را کسیه از دهانه دروازه برگشت داد.

دقیقه 53: الاهلی پس از 50 دقیقه در مقابل دروازه پرسپولیس صاحب موقعیت گل شد، اما شوت ایوان تونی که با پاس گابریل صاحب توپ شده بود را گندوز برگشت داد.

دقیقه 57: الکسیس گندوز در جدال با هموطن خود ریاض محرز، ضربه پنالتی ستاره شماره 7 الاهلی را مهار کرد تا پرسپولیس را در بازی نگه دارد.

دقیقه 64: اوستون ارونوف پس از توپ‌گیری از مدافع حریف، با نفوذ به داخل محوطه جریمه الاهلی، اقدام به شوتزنی کرد که ضربه هافبک ازبک پرسپولیس با اختلاف ناچیزی از کنار تیر عمودی دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 74: ارسال امید عالیشاه روی سر آل‌کثیر فرود آمد که ضربه سر مهاجم پرسپولیس را دروازه‌بان الاهلی درازکش جمع کرد.

دقیقه 76: پرتاب بلند اوت وحید امیری را گولسیانی با ضربه سر با اختلاف کمی به بیرون زد.

دقیقه 80: گابریل در یک ضد حمله سریع، پس از عبور از تله آفساید، تونی را در محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ کرد و پس از تعلل مهاجم الاهلی، توپ با دخالت گولسیانی به کرنر رفت.

دقیقه 83: آل‌کثیر، سانتر امید عالیشاه را در موقعیتی تک به تک به بیرون زد.

دقیقه 85: ایوان تونی در موقعیتی تک به تک با گندوز، توپ را با بی‌دقتی به بیرون فرستاد.

دقیقه 88: عیسی آل‌کثیر ارسال زمینی عالیشاه را با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 89: لوکاس ژوائو در محوطه جریمه الاهلی صاحب توپ شد اما ضربه مهاجم خارجی پرسپولیس را در حالتی نامتعادل مندی دفع کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)