پرسپولیس نیوز: پیشکسوت پرسپولیس گفت:هواداری که به زمین رفت،تمرکز ایمان صادقی را به هم زد.
مهرداد میناوند درباره شکست پرسپولیسمقابل استقلال خوزستان در هفته دوم لیگ برتر اظهار داشت: در اینکه پرسپولیس بد بازی کرد و حریف نیمه دوم بهتر بود هیچ شکی وجود ندارد. هر چند از نظر من  80 درصد برد میزبان به خاطر شرایط جوی بود. من در این وضعیت آب و هوایی بارها بازی کردم و می دانم که بدن بازیکن جواب نمی دهد.
 
وی در ادامه درباره داور بازی بیان کرد: اگر جریمه خطای هادی نوروزی کارت قرمز بود صددرصد بازیکن استقلال خوزستان هم به خاطر خطایش روی عالیشاه و ضربه ای که به قفسه سینه این بازیکن زد باید اخراج می شد. در آن صورت حریف جلو نمی کشید و این نتیجه هم به دست نمی آمد. من فکر می کنم  ترکی خیلی به تیم استقلال خوزستان محبت کرد. 
 
میناوند در ادامه گفت: من واقعا نمی دانم وقتی می توان دربی اصفهان را ساعت 9 شب برگزار کرد، چرا ساعت بازی پرسپولیس تغییر نکرد یا اینکه اگر این بازی یک روز زمانش جابه جا می شد چه اتفاقی می افتاد. من فکر می کنم این سوالاتی است که سازمان لیگ باید جواب دهد.از عبدی، زادمهر و کاشانی که فوتبالی های هیات مدیره باشگاه هستند انتظار دارم در این رابطه فشار بیشتری به فدراسیون بیاورد.
 
وی درباره اینکه برخی شعارها در انتقاد از عملکرد برانکو شب گذشته در ورزشگاه غدیر شنیده شد بیان داشت:من به این مسائل کاری ندارم و  به عنوان یکی از بازیکنان قدیمی پرسپولیس همچنان از کادر فنی حمایت می کنم و مطمئنم روزهای خوب این تیم در راه است. هرچند یکسری از پیشکسوتان منتظر باخت های بعدی هستند تا دوباره انتقادهای شان را شروع کنند. البته این دلیل نمی شود که انتقادی از برانکو نداشته باشم. من با تغییرات زیاد در ترکیب مخالفم و مربیان یوگسلاو هم خیلی اهل تغییر در ترکیب تیم شان نیستند. اما نمی دانم چرا برانکو محسن بنگر را نیمکت نشین کرد تا به ماریچ که هنوز هماهنگی لازم را به دست نیاورده فرصت بازی دهد. 
 
پیشکسوت پرسپولیس با انتقاد از بعضی از کارشناسان اظهار داشت: انتظار دارم کارشناسانی به تلویزیون بیایند که مغرضانه درباره بازی ها صحبت نکنند. بعضی از آنها کاملا مشخص است که خط گرفته اند. متاسفانه این جور کارشناسی کردن بیشتر با روح و روان هواداران که از تلویزیون بازی را تماشا می کنند بازی می کنند. 
 
میناوند  درباره عملکرد دروازه بان پرسپولیس گفت: من ایمان صادقی را در ملوان دیدم و مطمئنم به خاطر شایستگی اش به پرسپولیس آمده است از طرفی دیگر شنیده ام قبل از گل اول حریف یک هوادار وارد زمین شده و به سمت او رفته که اگر چنین چیزی واقعیت داشته باشد در بهم خوردن تمرکز دروازه بان پرسپولیس بی تاثیر نبوده است. به هرحال من شایستگی تیم استقلال خوزستان را زیر سوال نمی برم اما باز هم می گویم آنها به خاطر شرایط آب و هوایی می توانستند پرسپولیس را شکست دهند. 
 
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)