جمعه 25 بهمن(21:06)

مرجع خبری پرسپولیس: داور ديدار شصت و ششم پرسپوليس و استقلال گفت: اميدوارم توانسته باشم جواب فدراسيون و هواداران دو تيم را داده باشم. دیروز با پیشکسوتان گذشته صحبت کردم و از آنها برای قضاوت این دیدار راهنمایی گرفتم که این راهنمایی ها در قضاوت این بازی به من کمک شایانی کرد.

محسن تركي پس از پايان بازي اظهار داشت: من يكي از داوران زحمتكش ايران هستم كه امروز افتخار قضاوت دربي از آن من شد. سعي كردم با تمام تلاش 90 دقيقه بدوم تا به همه ديدهاي مثبت در باره خودم و جامعه داوري جواب خوبي داده باشم. شاید داوران مختلف ایرانی دیگری هم بودند که از من بهتر می توانستند قضاوت این دیدار را انجام دهند اما خدا به من وهمکارانم کمک کرد تا با قضاوت خوب این مسابقه به قضاوت داوران خارجی در این دیدار سنتی پایان دهیم.

تركي با تحسين كمك‌داوران خود گفت: دو كمك داور بازي امروز از بهترين‌ها بودند. از آنها و همچنين از خداداد افشاريان ممنون هستم.
اين داور خاطرنشان كرد: من تابع نظرات مسئولان و كميته داوران هستم و فقط مي‌توانم بگويم تمام تلاش خود را در اين بازي انجام دادم.  من بازیهای متعددی را در این ورزشگاه بدون هیچ مشکلی قضاوت کردم. قضاوت این بازی برای من با سایر بازیها هیچ فرقی نداشت.

ترکی تاکید کرد: متاسفانه من نباید این حرف را بزنم چون داوران خارجی هم همکاران من هستم اما در بازیهای گذشته دربی اشتباهات فاحشی داشتند که خوشبختانه در این بازیها نشان دادیم که می توانیم بهتر از آنها قضاوت کنیم. امیدوارم این قضیه ادامه داشته باشد و داوران ایرانی بازیهای بعدی این دو تیم را بدون مشکلی قضاوت کنند.

وی با بیان اینکه ضربه پنالتی این بازی درست بود گفت: بازیکن استقلال برای دفع توپ از دست استفاده کرد این صحنه را ابتدا خودم دیدم و بعد از آن کمکم نیز پرچم زد.

محسن ترکی از اظهار نظر در مورد اتفاقات دیگر در جریان بازی با بیان این جمله که درباره صحنه ها صحبت نمی کنم، خودداری کرد. 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)