فاتح تریمسرمربی گالاتاسرای پس از شکست تیمش مقابل رئال مادرید در دور رفت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تائید کرد که حریف اسپانیایی، تیم برتر میدان بود.

در شب دوم از رقابت‌های دور رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته (چهارشنبه) تیم گالاتاسرای با نتیجه 3 بر صفر مغلوب میزبان خود رئال‌ مادرید شد.

فاتح تریم سرمربی تیم گالاتاسرای، پس شکست شاگردانش مقابل این حریف اسپانیایی گفت: علیرغم تلاش و کوششی که در زمین داشتیم انتظار نداشتیم چنین گل‌هایی را دریافت کنیم. در چنین بازی‌هایی باید اشتباهات را به حداقل رساند. رئال‌مادرید تیم برتر میدان بود و این موضوع را تائید می‌کنم. بازی برگشت در استانبول دشوار خواهد بود. دوست داشتیم با امیدواری به خانه برگردیم ولی این اتفاق رخ نداد. بازیکنان ما عملکرد خوبی در این بازی داشتند.

دروازه گالاتاسرای در این دیدار توسط کریستیانو رونالدو (9)، کریم بنزما (29) و گونزالو هیگواین (73) از رئال‌مادرید باز شد.

سرمربی 59 ساله گالاتاسرای افزود: فوتبال ترکیه باید این را بداند که وقتی در چنین سطحی بازی می‌کند باید از موقعیت‌های بدست آمده نهایت استفاده را برد. اگر موقعیت‌های خود را در این بازی به گل تبدیل می‌کردیم می‌توانستیم با یک یا 2 گل مادرید را ترک کنیم. با زدن یک گل در نیمه اول شرایط  می‌توانست برای ما تغییر کند.

وی تصریح کرد: ما در مقابل تیمی صف‌آرایی کردیم که بسیار قدرتمند است و برای کسب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا پا به این مسابقات گذاشته است، کیفیت دو تیم قابل مقایسه با هم نبود، با این حال فقط باید به آنها بابت این برد تبریک گفت.

بازی برگشت دو تیم در تاریخ 9 آوریل (20 فروردین) در شهر استانبول برگزار خواهد شد.

فاتح تریم در پایان تصریح کرد: ما برای دیدار برگشت سخت تلاش خواهیم کرد ولی واقعیت این است که رئال برای صعود به مرحله نیمه‌نهایی کار ساده‌تری نسبت به ما دارد. بازی در مقابل تیم رئال که سه گل نسبت به ما برتری دارد کار ساده‌ای نیست ولی ما نهایت تلاش خود را خواهیم کرد و بهترین بازی خود را در بازی برگشت مقابل آنها به معرض نمایش خواهیم گذاشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)