تیم فوتبال استقلال در ۹۰ دقیقه قانونی مسابقه برابر سپاهان به نتیجه مساوی رسید تا برای مشخص شدن فینالیست جام حذفی بازی به وقت‌های اضافه کشیده شود.

دیدار نیمه نهایی جام حذفی از ساعت 17:05 در ورزشگاه آزادی و در حضور حدود 60 هزار تماشاگر بین دو تیم استقلال و سپاهان برگزار شد. بازی در طول 90 دقیقه قانونی با نتیجه یک بر یک مساوی به پایان رسید تا این دیدار به وقت‌های اضافه کشیده شود.

محمدرضا خلعتبری در دقیقه 42 با شوتی از پشت محوطه جریمه دروازه استقلال را باز کرد. فرزاد خاتمی در دقیقه 64 در داخل محوطه شش قدم برای استقلال گلزنی کرد.

علیرضا فغانی داور مسابقه به آرش برهانی، فرهاد مجیدی، جواد نکونام و خسرو حیدری از استقلال و محمدرضا خلعتبری و بلکو از سپاهان کارت زرد نشان داد.

فرشید طالبی مدافع سپاهان در دقیقه 25 به دلیل خطایی که روی آرش برهانی از استقلال انجام داد کارت قرمز دریافت کرد و از میدان اخراج شد.

خسرو حیدری بازیکن استقلال نیز در دقیقه 62 با دریافت کارت زرد دوم از میدان اخراج شد. استقلال بلافاصله بعد از اخراج حیدری گلزنی کرد.

دیگر دیدار نیمه نهایی بین دو تیم پرسپولیس و داماش گیلان روز 17 فروردین در رشت برگزار می‌شود.

بعد از درگیری خلعتبری و خسرو حیدری که منجر به اخراج بازیکن استقلال از میدان شد هواداران استقلال علیه خلعتبری بازیکن سپاهان شعارهای رکیکی سر دادند که بازیکنان استقلال از هواداران می‌خواستند چنین شعارهای ضداخلاقی در ورزشگاه سر داده نشود.

* اسماعیل حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی نیز از حوادث بازی یاداشت برداری می‌کرد.

* یکی از تماشاگران کنار زمین قبل از حضور ایمان موسوی در میدان از او یک بطری آب خواست که مهاجم استقلال نیز به او یک بطری آب داد.

* بعد از اخراج خسرو حیدری در دقیقه 64 استقلال بلافاصله گلزنی کرد که همین مسئله باعث شد حیدری برگردد و از پژمان منتظری بخواهد که خلعتبری را صدا کند و به او گفت این گل جواب تو بود!

* هواداران سپاهان و استقلال علیه یکدیگر شعارهای ضد اخلاقی سر می‌دهند.

دیدار دو تیم تا دقیقه 76 با نتیجه تساوی یک بر یک در جریان است در حالیکه هر دو تیم 10 نفره هستند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)