پرسپولیس نیوز :  هفته پنجم لیگ برتر با انجام دیدار حساس تراکتورسازی – پرسپولیس در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی ادامه یافت، دیداری که نیمه اول آن به نتیجه تساوی انجامید.

 تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس در ادامه دیدارهای هفته پنجم لیگ برتر فوتبال از ساعت 17:15 امروز (شنبه) در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی تبریز به مصاف هم رفتند که تلاش دو تیم در نیمه اول،‌ علی‌رغم ارائه یک بازی زیبا و پر از موقعیت گلزنی، با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

ترکیب تراکتورسازی تبریز: محمدرضا اخباری، محمد ایرانپوریان، سعید آقایی، خالد شفیعی، هادی محمدی، مهدی کیانی، محمد نوری، کرار جاسم، سروش رفیعی، محمد ابراهیمی و لوسیانو ادینیو.

ترکیب پرسپولیس:علیرضا بیرانوند، سید‌جلال حسینی، محمد انصاری، حسین ماهینی، فرهاد ربیع‌خواه، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، امید عالیشاه، علی علیپور و مهدی طارمی.

قضاوت این دیدار بر عهده اشکان خورشیدی است که سعید علی‌نژادیان و حسین ظهیری نیز او را در امر قضاوت کمک می‌کنند.

دقیقه 2: سروش رفیعی در محوطه جریمه با یک کنترل توپ مطمئن، دو بازیکن پرسپولیس را از پیش رو برداشت و با اینکه فضای شوتزنی داشت، اما با یک پاس اشتباه، فرصت گلزنی را از تیمش گرفت.

دقیقه 5: اشتباه هادی محمدی باعث شد مهدی طارمی از راه رسیده و در حالی که صاحب توپ بود، دروازه‌بان تراکتور را دریبل کرد، اما تعلل او در زدن ضربه آخر باعث از دست رفتن موقعیت شد.

دقیقه 9: ارسال مسلمان روی دروازه تراکتورسازی با پرواز همزمان طارمی و اخباری همراه بود. اخباری توپ را به‌صورت نامطمئن مهار کرد که در ادامه طارمی قصد ضربه زدن به توپ را داشت، اما به‌خاطر برخورد به دست دروازه‌بان تراکتورسازی، داور اعلام خطا کرد.

دقیقه 13: توپ بی‌هدف ارسالی پشت مدافعان پرسپولیس در سمت چپ محوطه جریمه به محمد ابراهیمی رسید که ضربه محکم و مستقیم این بازیکن، به تیر افقی دروازه پرسپولیس برخورد کرد.

دقیقه 26: محمد نوری به‌خاطر خطا روی فرشاد احمدزاده از داور کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 27: نفوذ فرشاد احمدزاده از سمت چپ، خط دفاع تراکتورسازی را به‌هم ریخت، اما پاس او در نهایت به محمدرضا اخباری رسید.

دقیقه 31: ارسال پشت دفاع برای استفاده امید عالیشاه مهیا شده بود که اخباری از محوطه جریمه خارج شد و توپ را به اوت فرستاد.

دقیقه 34: ارسال از سمت چپ روی دروازه پرسپولیس در تیر دوم با ضربه سر خالد شفیعی یک موقعیت خطرناک به سود تراکتور ساخت که بیرانوند روی خط دروازه و با یک شیرجه سریع، این خطر را خنثی کرد.

دقیقه 35: هادی محمدی به‌خاطر خطای بی‌مورد روی علیرضا بیرانوند دومین بازیکن تراکتورسازی بود که از داور بازی کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 41: ضربه و بغل پای‌ فرشاد احمدزاده از سمت راست محوطه جریمه به سمت دروازه تراکتورسازی شلیک شد که محمدرضا اخباری این توپ را مهار کرد.

دقیقه 42: بار دیگر توپ در داخل محوطه جریمه به فرشاد احمدزاده رسید که این بار ضربه نسبتاً آرام این بازیکن از کنار دروازه به اوت رفت.

دقیقه 1+45: ضربه کاشته در فاصله نزدیک 30 متر از دروازه پرسپولیس مهیا شده بود که سروش رفیعی این ضربه را با شوت مستقیم به اوت فرستاد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)