مرجع خبری پرسپولیس : علي دايي با چهر‌ه‌اي درهم و ناراحت نظاره‌گر ديدار امروز پرسپوليس مقابل تيم دانشجويان بود.

 

تيم فوتبال پرسپوليس پس از تساوي روز گذشته مقابل پاس همدان صبح امروز با بازيكنان ذخيره خود در ديداري تداركاتي به مصاف تيم ملي دانشجويان رفت.

 

اين ديدار كه با تساوي 3 بر 3 خاتمه يافت با حواشي زير برگزار شد. پرسپوليس با لباس‌هاي يك‌دست قرمز رنگ به مصاف تيم سفيدپوش دانشجويان رفت.

 

* بازيكنان اصلي پرسپوليس در ديدار روز گذشته مقابل پاس همدان به مدت نيم ساعت ريكاوري كردند و سپس به استخر و سونا رفتند. بازيكنان ذخيره نيز با نظر دايي برابر تيم ملي دانشجويان به ميدان رفتند.


 

 

 

* در بازي امروز تنها 10 هوادار حضور داشتند.

 

* بادامكي با رفع كامل مصدوميت تمرينات ويژه‌اي را زير نظر مربي بدنساز انجام داد. وي دقايقي با علي دايي به گفت‌وگو پرداخت. بادامكي با اعلام پزشك پرسپوليس احتمالا به ديدار مقابل ملوان در هفته دهم مي‌رسد.

 

* غلامرضا رضايي به دليل مصدوميت تمرين نكرد و فقط نظاره‌گر بود.

 

* حسين عبدي به دليل سفر به امارات غايب بود.

 

* قضاوت بازي امروز بر عهده امير نوروزي بود.

 

* علي دايي با چهره‌اي بسيار در هم و گرفته با لباس شخصي بازي امروز پرسپوليسي‌ها را زير نظر داشت. وي دقايقي براي بازيكنان به گفت‌وگو پرداخت و خطاب به بازيكنان گفت بازيكنان ذخيره هر چه سريع‌تر خود را به تركيب اصلي برساند. سپس در كنار زمين به يادداشت‌برداري پرداخت.

 

* يحيوي با دروازه‌بانان تمرينات ويژه‌اي را انجام داد.

 

* آرفي در تركيب ابتدايي ذخيره‌ها هم به ميدان نرفت و نيمكت‌نشين بود اما در نيمه دوم اجازه حضور در زمين را پيدا كرد.

 

* تركيب پرسپوليس در نيمه اول، حقيقي، ‌اكبري، پروين، باقري، حيدري،‌ مهدي و مجتبي شيري، شكوري، آقازماني،‌منصوري و حلافي بودند و در نيمه دوم با نظر دايي تغييراتي انجام شد و ابراهيمي،‌ الهايي و آرفي به ميدان آمدند.

 

* كريم باقري با فريادهايي كه در بازي امروز مي‌زد به بازيكنان روحيه و دلداري مي‌داد و درخواست مي‌كرد كه با تمام توان به ميدان برود.

 

* دكتر زرينه پس از جلسه‌اي با علي دايي به مدت 3 روز مرخصي گرفت تا در يك سمينار در تركيه شركت كند.

 

* دايي پس از خوردن سه گل بسيار ناراحت نشان داد و با فريادهاي بلند به بازيكنان تذكر مي‌داد.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)