دربی شهر لندن بین تیم های آرسنال وچلسی با تساوی بدون گل پایان یافت تا شاگردان آرسن ونگر پس از هفته ها صدرجدول را به لیورپول تقدیم کنند.

به گزارش ایرنا، آخرین دیدار هفته هفدهم لیگ برتر باشگاه های انگلیس بین تیم های آرسنال و چلسی از ساعت 23:30 دوشنبه شب به میزبانی آرسنال و در ورزشگاه امارات آغاز شد و در پایان گلی در برنداشت.

آرسنال و چلسی که از مدعیان قهرمانی فصل جاری لیگ برتر هستند و در این راه رقابت نزدیکی با لیورپول، اورتون و منچسترسیتی دارند، این دیدار با احتیاط آغاز کردند تا نیمه نخست بدون اتفاق خاصی به پایان برسد.

در نیمه دوم آرسنال که از حمایت بیش از60هزار هوادار سود می برد حملات گسترده ای برای رسیدن به گل طراحی کرد و از سوی دیگر خوزه مورینیو با تعویض های تدافعی سعی بر بسته نگه داشتن دروازه چلسی داشت که به این هدف دست یافت.

الیور جیرود مهاجم فرانسوی آرسنال در دقایق پایانی این دیدار دو فرصت مسلم گلزنی را از دست داد تا تیمش از رسیدن به پیروزی محروم شود.

آرسنال با این تساوی 36 امتیازی شد اما با تفاضل گل کمتر نسبت به لیورپول پس از هفته ها صدر جدول را از دست داد و چلسی نیز با 34 امتیاز در جایگاه چهارم جدول رده بندی قرار گرفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)