مرجع خبری پرسپولیس : در روز اول برگزاری مسابقات هفته بیست و هفتم لیگ برتر عصر امروز مس ، تراکتور و فولاد خوزستان برابر رقبای خود به تساوی دست یافتند و پاس همدان تنها تیم برنده بود.

 

در یکی از مسابقات امروز تيم هاي فوتبال مس كرمان و پيكان قزوين در ديدار حساس و نفس گير به نتيجه تساوي يك بر يك دست يافتند.


ديدار تيم هاي فوتبال مس و پيكان با نتيجه يك بر يك پايان يافت. گل تيم فوتبال مس كرمان را ادينهو در دقيقه 72 وارد دروازه پيكان كرد و گل تيم پيكان را نيز جونيور در دقيقه 64 به ثمر رساند.

 

تيم فوتبال تراكتورسازي تبريز با تساوي مقابل نفت تهران 46 امتيازي و هم امتياز با استقلال شد.

تيم هاي نفت تهران و تراكتورسازي تبريزدر چارچوب هفته بيست و هفتم ليگ برتر فوتبال ايران در ورزشگاه تختي تهران به مصاف هم رفتند. اين ديدار در پايان با نتيجه تساوي يك بر يك به پايان رسيد.

گل هاي اين ديدار لئوناردو پيمنتا آندره در دقيقه 7 براي تراكتورسازي و ژوديفلي فريرا در دقيقه 13 براي نفت تهران به ثمر رساندند.

دو تيم يادشده با اين نتيجه تغييري در جايگاه خود ندادند اما تراكتورسازي با يك بازي بيشتر 46 امتيازي شد و در جدول رده بندي ليگ برتر هم امتياز با استقلال تهران شد.

 

 

ديدار تيم هاي فوتبال فولاد خوزستان و راه آهن شهرري در پايان با نتيجه تساوي بدون گل به پايان رسيد.

تيم هاي فولاد خوزستان و راه آهن در چارچوب هفته بيست و هفتم ليگ برتر فوتبال ايران در اهواز به مصاف هم رفتند كه در پايان به نتيجه تساوي بدون گل دست يافتند. بيش از دو هزار نفر اين ديدار را از نزديك مشاهده كردند.

سيامك سرلك و كاوه رضايي از تيم فوتبال فولاد خوزستان و بهادر عبدي از تيم فوتبال راه آهن شهرري از داور بازي كارت زرد گرفتند.

 

مسابقه تیم های شهرداری تبریز و سایپا نیز با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

تيم فوتبال شهرداري تبريز عصر امروز از ساعت 16:30 در ورزشگاه يادگار امام در حضور حدود هزار تماشاگر ميزبان سايپا بود.

اين ديدار با نتيجه تساوي 2 بر 2 به پايان رسيد. جابر انصاري 52 و كريم انصاري‌فرد 64 براي سايپا و علي كريمي 63 و سعيد دقيقي 71 براي تيم ميزبان گلزني كردند. قضاوت اين ديدار برعهده هدايت‌ ممبيني بود. وي به ميثم بائو از شهرداري و علي لطيفي از سايپا كارت زرد نشان داد.

 

 

اما در آخرین مسابقه تيم فوتبال پاس همدان با بازگشت علي اصغر مديرروستا به عنوان سرمربي،در اولين ديدار صنعت نفت آبادان را با پيروزي از پيش رو برداشت.

ديدار تيم هاي فوتبال پاس همدان و صنعت نفت آبادان در حالي در شهر همدان برگزار شد كه اصغر مدير روستا بار ديگر بر روي نيمكت مربيگري تيم پاس نشست.

اين ديدار كه در چارچو ب هفته بيست و هفتم ليگ برتر فوتبال ايران برگزار شد، شاگردان مديرروستا موفق شدند با يك گل بر شاگردان غلامحسين پيرواني كه هفته دوم حضور خود آبادان را مي گذراند، غلبه كنند. تك گل تيم فوتبال پاس همدان را امير محبي در دقيقه 85 به ثمر رساند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)