مرجع خبری پرسپولیس : دیدار تیم‌های شهرداری تبریز و پرسپولیس با نتیجه تساوی خاتمه یافت.

 

دیدار تیم های شهرداری تبریز و پرسپولیس از ساعت ۱۵ در زمین یادگار امام تبریز در حضور 7 هزار تماشاگر آغاز شد و با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

 

در دقیقه ۱۲ با خطای معمارزاده روی بازیکن شهرداری تبریز داور نقطه پنالتی را نشان داد که سعید دقیقی این ضربه را به گل تبدیل کرد.


 

در ادامه باز این تیم شهرداری تبریز بود که با استفاده از اشتباه معمارزاده در دقیقه ۲۷ توسط جعفر بذری به گل دوم رسید.

بازیکنان پرسپولیس برای جبران این نتیجه حملاتی را انجام داد و در دقیقه ۳۷ علیرضا محمد توانست دروازه شهرداری تبریز را باز کند.

پرسپولیس در نیمه دوم برای تغییر نتیجه با دو تعویض به میدان آمد و توانست در نیمه دوم بازی را به طور کامل در اختیار خود بگیرد. در پی این حملات در دقیقه ۶۱ علی کریمی با پاس مهدوی کیا گل تساوی را به ثمر رساند. مهدوی کیا در حالی پاس گل داد که بازوبند کاپیتانی را بر دست بسته بود و این بار بازوبند برای وی خوش یمن بود.

پرسپولیس در این بازی با پیراهن دوم خود که مشکی است وارد زمین شد و شهرداری تبریز قرمز پوشید.

قضاوت این مسابقه بر عهده احمد صالحی بود. وی به معمارزاده از پرسپولیس و شهرام گودرزی و زادکوویچ از شهرداری تبریز کارت زرد نشان داد.

پرسپولیس با این تساوی ۲۶ امتیازی شد و به رده هفتم صعود کرد و شهرداری تبریز نیز ۲۴ امتیازی شد و در همان رده دوازدهم باقی ماند.

بازیکنان شهرداری تبریز:
ابراهیم میرزاپور، وریا غفوری، ابوالفضل حاجی زاده، زادکوویچ، بهنام داداشوند، حبیب گردانی، کمال کامیابی نیا، رسول پیرزاده( ۷۴-مهدی محمد زاده)، جعفر بذری(۳۶- شهرام گودرزی)، میثم بائو (2+90 بیرانوند)، سعید دقیقی
سرمربی: علی اصغر مدیرروستا

بازیکنان پرسپولیس:
میثاق معمارزاده، مجتبی شیری، حسین بادامکی(۴۶- مهدی مهدوی کیا)، محمد نوری، غلامرضا رضایی، ابراهیم شکوری، علیرضا محمد، مازیار زارع، علی کریمی، جواد کاظمیان( ۴۶- وحید هاشمیان)، مهرداد اولادی
سرمربی: مصطفی دنیزلی

 

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)