پرسپولیس نیوز : نیمه اول مسابقه تیم های ذوب آهن و پرسپولیس با تساوی به پایان رسید.

تیم های ذوب آهن و پرسپولیس امروز از ساعت 14:30 پس از آغاز مجدد لیگ لیگ برتر بعد از تعطیلات به مصاف هم رفتند که نیمه اول این مسابقه تماشایی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 

 دقیقه 10 حرکت کاوه رضایی پشت محوطه جریمه پرسپولیس و ضربه این بازیکن با واکنش خوب سوشا مکانی همراه بود و این دروازه‌بان توپ را راهی کرنر کرد.

دقیقه 11 ذوب‌آهنی‌ها با یک پاس کوتاه روی ضربه کرنر توپ را به قاسم حدادی‌فر سپردند. این بازیکن هم با سانتری مسعود حسن‌زاده را در موقعیت گلزنی قرار داد اما این بازیکن با ضربه سر توپ را به کاوه رضایی سپرد که سوشا مکانی یک بار دیگر او را ناکام گذاشت.

دقیقه 12 پرسپولیسی‌ها پس از حمله خطرناک ذوب‌آهن از سمت چپ حمله‌ای روی دروازه این تیم انجام دادند اما شوت هادی نوروزی از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 19 پاس عمقی رضا خالقی فر در محوطه جریمه ذوب آهن به مهدی طارمی رسید که ضربه او را دروازه بان ذوب آهن به کرنر فرستاد.

بازی تا دقیقه 24 سرعت قابل قبولی داشت اما در این دقایق مصدومیت بازیکنان بازی را از سرعت انداخت.

در دقیقه 26 هم برخورد رشید مظاهری دروازه بان تیم ذوب آهن با هادی نوروزی باعث مصدومیت مظاهری شد و چند لحظه‌ای بازی متوقف شد.

در دقیقه 32 ذوب آهن یکبار دیگر روی دروازه پرسپولیس خطر ساز شد و ارسال بازیکنان ذوب آهن از جناح راست با اشتباه مهدی طارمی همراه شد و توپ به مهاجمان ذوب آهن رسید ولی او نتوانست از این موقعیت استفاده کند.

در دقیقه 44 تبریزی مهاجم ذوب آهن بازهم صاحب یک موقعیت خوب گلزنی شد که ضربه سر او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

 

 

اکبریان قضاوت این مسابقه را به عهده دارد که در نیمه نخست به علی همام از ذوب آهن کارت زرد نشان داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)