پرسپولیس نیوز : نیمه نخست دیدار پرسپولیس و ذوب آهن با تساوی پایان یافت.

در ادامه دیدارهای هفته سوم لیگ برتر فوتبال، پرسپولیس از ساعت 19:20 در ورزشگاه آزادی به مصاف ذوب آهن اصفهان رفت که دو تیم در پایان نیمه نخست با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

قاسم دهنوی بازیکن فصل قبل پرسپولیس که این فصل پیراهن ذوب آهن را برتن کرده دقیقه 4 کارت زرد گرفت. دقیقه 6 رضا نوروزی مقابل دروازه فرصت ضربه به سمت دروازه و پاس دادن به بازیکن هم تیمی را داشت اما با پاسی اشتباه فرصت را از دست داد.

دقیقه 25 مهدی رجب زاده ضربه خطایی را بر روی دروازه ارسال کرد که با اشتباه نیلسون به تیر دروازه پرسپولیس برخورد کرد و در ادامه مدافعان این تیم سراسیمه توپ را دفع کردند. بعد از این موقعیت برای تیم اصفهانی، حملات پرسپولیس آغاز شد و دقیقه 29 امید عالیشاه در موقعیت تک به تک نتوانست توپ را از بالای سر دروازه‌بان ذوب آهن عبور دهد و صادقی این فرصت را از شاگردان دایی گرفت.

دقایق پایانی نیمه نخست دامنه حملات پرسپولیس افزایش پیدا کرد اما بی‌دقتی مهاجمان این تیم سبب شد خطری دروازه ذوب آهن را تهدید نکند. در مقابل دقیقه 44 ذوب آهن در ضد حمله صاحب موقعیت گلزنی شد که تنها تکل به موقع مدافع پرسپولیس مانع از گلزنی شاگردان یحیی گل محمدی شد تا نیمه نخست بدون گل تمام شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)