مرجع خبری پرسپولیس : جدال تیم های پرسپولیس و سپاهان در چهارچوب مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی در پایان وقت قانونی به وقت اضافی کشیده شد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ تیم های پرسپولیس و سپاهان از ساعت 19:40 دقیقه امروز در حضور بیش از 80 هزار تماشاگر به مصاف هم رفتند که این مسابقه در پایان 90 دقیقه با تساوی بدون گل خاتمه یافت و سرنوشت آخرین تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی به وقت اضافی کشیده شد.

 

محسن ترکی در این مسابقه به احسان حاج صفی و سید جلال حسینی از سپاهان و هادی نوروزی ، محمد نوری و مازیار زارع از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.

ضربه کرنر سپاهان که در واپسین دقایق مسابقه به تیر دروازه پرسپولیس برخورد کرد نوید یک بازی پر هیجان از سوی دو تیم را می داد اما در ادامه بازی متعادل پیگیری شد. 

 

 

در دقایق نخستین نیمه دوم شوت زیبای حسین بادامکی با اختلاف ناچیز از روی دروازه سپاهان به بیرون رفت اما این یکی از معدود صحنه های مهم بازی در نیمه دوم بود. علیرضا حقیقی در وقت های تلف شده این نیمه شوت یانوش مهاجم سپاهان را از زیر طاق دروازه بیرون کشید تا سرنوشت این مسابقه در وقت های اضافی یا ضربات پنالتی تعیین شود.

 

ترکیب پرسپولیس: علیرضا حقیقی ، علیرضا محمد، سامان آقازمانی، مجتبی شیری، علیرضا نورمحمدی، ابراهیم شکوری، مازیار زارع، حمیدرضا علی عسگری، محمد نوری، حسین بادامکی و هادی نوروزی.

سرمربی: علی دایی

 

ترکیب سپاهان: مهدی رحمتی، محسن بنگر، هادی عقیلی، سید جلال حسینی، احسان حاج صفی، ابراهیمی، محرم نویدکیا، خسرو حیدری، فابیو جانواریو و ابراهیم توره.

سرمربی : امیر قلعه نوعی

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)