باران ناسزا در یادگار امام و گل مشکوک شهرداری

مرجع خبری پرسپولیس : تیم فوتبال پرسپولیس در واپسین ثانیه ها پیروزی را از دست داد و مقابل شهرداری تبریز با نتیجه تساوی متوقف شد.


به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ در این مسابقه که از ساعت 16:30 دقیقه امرور در ورزشگاه یادگار امام شهر تبریز برگزار شد، سرخپوشان پایتخت با تک گل محمد منصوری تا 96 دقیقه از شهرداری پیش بودند اما شهرام گودرزی در ثانیه های پایانی در شرایطی مشکوک به خطا گل تساوی را وارد دروازه پرسپولیس کرد.


تک گل پرسپولیس توسط محمد منصوری که در نیمه دوم به عنوان یار تعویضی جانشین امیرحسین فشنگچی شده بود، با یک حرکت انفرادی از زوایه ای بسته به ثمر رسید.


 

در این مسابقه که به قضاوت سعید بخشی زاده و در حضور 10 هزار هوادار تبریزی برگزار شد، محمد پروین ، حمید علی عسگری  از پرسپولیس با کارت زرد داور مسابقه جریمه شدند و کریم باقری با دریافت کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج شد .  ضمن آنکه  وی به مهدی محمد پور ، شهرام گودرزی و کارلوس ادواردو از شهرداری کارت زرد نشان داد .

 

شاگردان علي دايي ، با گل دقيقه 82 محمد منصوري از مزيبان پيش افتادند. منصوري كه نيمه دوم به جاي فشنگچي به زمين آمده بود ، يكي از مدافعان شهرداري تبريز را دريبل كرد و از زاويه اي بسته با پاي چپ توپ را به طاق دروازه كوبيد.

اين گل پاسخي محكم به شعارهايي بود كه هزاران طرفدار شهرداري عليه دايي و باقري دو بازيكن آذري پرسپوليس مي دادند.شعارهاي آنها تلويزيون را مجبور كرد در دقايقي از بازي صداي ورزشگاه را قطع كند.
بعد از گل پرسپوليس بهتر از شهرداري بازي كرد.دقيقه 5+90 اشپيتيم آرفي با پاسي دقيق توپ را در آستانه دروازه روي سر محمد نوري فرستاد.ضربه نوري به ديرك دروازه خورد و ناباورانه به زمين بازگشت.

دو دقيقه بعد از اين اتفاق مازيار زارع كه با ديگر بازيكنان پرسپوليس مقابل دروازه رحمان احمدي سد ساخته بود ، توپ را عجولانه به اوت انداخت درحالي كه فرصت تصميم گيري بهترداشت.اوت را تبريزي ها بلند روي دروازه فرستادند.توپ به سعيد دقيقي رسيد.او كه پشت به دروازه بود به سرعت چرخيد و ضربه اش را زد اما توپ به پاي مدافع پرسپوليس خورد و در بهترين شرايط به شهرام گودرزي رسيد.ضربه گودرزي از فاصله اي نزديك كابوس بازي مقابل پاس همدان را براي پرسپوليس تكرار كرد.در آن بازي هم پرسپوليس گل مساوي را بعد از دقيقه 90 خورده بود.

 

ترکیب پرسپولیس : رحمان احمدی – علیرضا محمد – سپهر حیدری – شیث رضایی – حمید علی عسکری – محمد نوری – مازیار زارع – کریم باقری – امیر حسین فشنگچی (محمد منصوری65) – محمد پروین (مهدی شیری65) و سعید حلافی (اشپیتیم آرفی67)

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)