پرسپولیس نیوز : تیم های فوتبال صبای قم و پرسپولیس به تساوی رضایت دادند.

تیم های فوتبال پرسپولیس و صبای قم از ساعت 18:15 امروز از سری رقابت های هفته دوازدهم لیگ برتر و در حضور بیش از 10 هزار تماشاگر ورزشگاه یادگار امام که اکثر آنان طرفداران سرخپوشان بودند به تساوی یک بر یک رسیدند.

 

مرتضی کاشی روی یک ضربه کاشته و با ضربه سر صبا را در نیمه اول پیش انداخت و سیدمهدی سیدصالحی در دقیقه 90 کار را به تساوی کشاند.

 

تورج حق وردی قضاوت بازی را به عهده داشت که به پیام صادقیان و محسن بنگر از پرسپولیس و محسن بایت از صبا کارت زرد نشان داد.

 

 سرخپوشان بازی را هجومی آغاز کردند و در 5 دقیقه اول مسابقه چند فرصت خوب گلزنی را ایجاد کردند. بعد از آن بازی کمی به تعادل کشیده شد و صبا نیز حملاتی را انجام داد.

در نیمه اول درگیری لفظی محمد مایلی‌کهن و علی دایی در دقیقه 20 بود که باعث شد چند لحظه بازی متوقف شود. مایلی‌کهن در ابتدای فصل یکی از گزینه‌های سرمربیگری پرسپولیس بود که در نهایت علی دایی برای هدایت این تیم انتخاب شد.

در نیمه دوم این پرسپولیس بود که حملات گسترده‌ای انجام داد اما نتوانست از فرصت‌های گلزنی که به دست آورد، استفاده کند تا در دقیقه 90 به گل رسید.

در دقیقه 68 ضربه کاشته محمدرضا خلعتبری به تیرک دروازه صبای قم برخورد کرد و توپ به بیرون رفت. در دقیقه 74 محمد نوری به سمت دروزاه خالی ضربه زد که توپ او با بدشانسی با برخورد به سیدصالحی به زمین برگشت.

پرسپولیس با این مساوی 21 امتیازی شد و در رده پنجم جدول باقی ماند و صبای قم هم 14 امتیازی شد و در همان رده دهم باقی‌ماند. نبرد دایی و مایلی‌کهن برنده نداشت و دو تیم نیز در جدول از جایشان تکان نخوردند.

تورج حق‌وردی داور مسابقه به به پیام صادقیان و محسن بنگر از پرسپولیس و محسن بیات از صبا کارت زرد نشان داد.

ترکیب صبای قم:
مهرداد طهماسبی، اکبر صادقی( از دقیقه 88 نیما زند)، سید مهدی حسینی، محمود شفیعی، مرتضی کاشی، روزبه چشمی، محسن بیات، فرید بهزاد کریمی( از دقیقه 62 مجید هوتن)، مهدی مومنی و غلامرضا عنایتی کیوان امرایی( از دقیقه 77 ابوالفضل ابراهیمی)
سرمربی: محمد مایلی‌کهن

ترکیب پرسپولیس:
نیلسون، محسن بنگر، سیدمیثم حسینی، سیدجلال حسینی، محمدرضا خانزاده، امید عالیشاه( از دقیقه 73 هادی نوروزی)، مهرداد کفشگری، پیام صادقیان( از دقیقه 73 غلامرضا رضایی)، قاسم دهنوی( از دقیقه 58 محمد نوری)، سیدمحمدمهدی سیدصالحی و محمدرضا خلعتبری.
سرمربی: علی دایی

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)