پرسپولیس نیوز :  نیمه نخست دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نفت با تساوی به پایان رسید.

در ادامه دیدارهای هفته نخست چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتبال، پرسپولیس از ساعت 19:40 در ورزشگاه آزادی و با قضاوت احمد صالحی به مصاف نفت تهران رفت که نیمه نخست این بازی با تساوی یک بر یک دو تیم خاتمه یافت.

مطابق انتظار بازی با حملات پرسپولیس آغاز شد و این تیم برای گلزنی چندان طول نکشید. خطای بازیکنان نفت روی رضا نوروزی سبب اعلام ضربه خطا به سود پرسپولیس شد و پیام صادقیان در دقیقه 11 از فاصله 30 متری با شوتی مستقیم این ضربه را به گل نخست پرسپولیس تبدیل کرد.

دقیقه 15 نمونه‌ای مشابه با صحنه گل پرسپولیس، این بار برای تیم نفت در پشت محوطه جریمه ایجاد شد که ضربه ایستگاهی ایمان مبعلی بر تور کنار دروازه فرود آمد. در ادامه با کاسته شدن از دامنه حملات پرسپولیس، شاگردان منصوریان برای جبران گل خورده پیش آمدند و دقیقه 27 غلامرضا رضایی با فرار از میان مدافعان پرسپولیس، دروازه این تیم را هدف گرفت که توپ بعد از برخورد به تیر دروازه با اصابت به پشت سوشا مکانی تبدیل به گل تساوی نفت شد.

دو دقیقه بعد سوشا مکانی توپ ارسالی بر روی دروازه را نتوانست کامل مهار کند اما مهاجمان نفت از این اشتباه دروازه‌بان پرسپولیس در نخستین حضور لیگ برتر برای این تیم سودی نبردند. دقیقه 37 امینی با عبور از مدافعان پرسپولیس در مقابل دروازه با حالتی نامتعادل به توپ ضربه زد که توپ از کنار دروازه بیرون رفت.

دقیقه 44 در حالی که پیام صادقیان با تکل بازیکن نفت نقش بر زمین شد در ادامه مسیر توپ محمد عباس‌زاده دروازه را هدف گرفت که ضربه او به تیر دروازه بیرانوند و نفت برخورد کرد تا در نهایت نیمه نخست با تساوی یک بر یک تمام شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)