تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری تدارکاتی برابر نفت مسجدسلیمان به تساوی رسید.

تیم فوتبال پرسپولیس در جریان دیداری تدارکاتی عصر امروز (پنجشنبه) از ساعت ۱۷ در ورزشگاه شهید کاظمی به مصاف نفت مسجدسلیمان رفت که این دیدار در نهایت با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

برای پرسپولیس در این دیدار رضا اسدی و سیامک نعمتی گلزنی کردند.

ترکیب پرسپولیس در نیمه اول: احمد گوهری، سید جلال حسینی، علی نعمتی، علی شجاعی، رامین رضاییان، رضا اسدی، میلاد سرلک، احسان پهلوان، امید عالیشاه، مهدی عبدی، شیرزود تمیروف

پیش از شروع بازی، کادر فنی دو تیم؛ یحیی گل‌محمدی و رضا مهاجری با هم خوش و بش کرده و در خصوص شرایط تیم‌های خود با یکدیگر تبادل نظر کردند.

در نیمه نخست، پرسپولیس دو بر یک بازی را واگذار کرد. تک گل پرسپولیس را رضا اسدی با یک شوت از راه دور زیبا به ثمر رساند.

در نیمه دوم، ترکیب پرسپولیس کاملا عوض شد و بجز احمد گوهری، تمام بازیکنان جایگزین شدند.

در نیمه نخست، پرسپولیس موقعیت‌های متعددی را روی دروازه حریف خلق کرد و از روی بدشانسی نتوانست از این فرصت‌ها استفاده کند.

در نیمه دوم هم با تغییراتی که در زمین انجام شد، باز هم پرسپولیس بود که صاحب توپ و میدان بود و فرصت‌های متعددی را روی دروازه حریف خلق کرد.

در دقیقه ۷۷ روی یکی از حملات پرسپولیس، پاس در عمق مهدی ترابی به حامد پاکدل رسید که این بازیکن در محوطه جریمه حریف متوقف شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. ضربه پنالتی توسط سیامک نعمتی به گل تساوی این بازی تبدیل شد.

بازی در هوای ابری ورزشگاه شهید کاظمی و در دقایقی از بازی همراه با وزش شدید باد و گرد و غبار انجام شد.

در نهایت، حملات دیگر پرسپولیس بی‌نتیجه ماند و این دیدار دوستانه با تساوی دو بر دو خاتمه یافت.

وحید امیر و فرشاد فرجی کماکان به دلیل مصدومیت زیر نظر کادر پزشکی هستند. امیری فیزیوتراپی می‌کند و فرجی هم برنامه‌های خاص خودش را برای آمادگی هر چه زودتر و رهایی از مصدومیت دنبال می‌کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)