پرسپولیس نیوز : تیم های فوتبال پدیده و پرسپولیس در نیمه اول مسابقه خود به تساوی رضایت دادند.

به گزارش پرسپولیس نیوز تیم های پدیده و پرسپولیس از ساعت 15 امروز در ورزشگاه مملو از تماشاگر ثامن به مصاف هم رفتند که سرخپوشان با وجود برتری بر حریف خود به تساوی بدون گل در نیمه اول رسیدند.

 

علیرضا فغانی قضاوت بازی را به عهده داشت و به بنگر و نوری از پرسپولیس در یک نیمه کارت زرد نشان داد.

 

دقیقه 2: پرسپولیسی‌ها از روی یک ضربه کرنر که در سمت راست به دست آمده بود صاحبت موقعیت مناسبی شدند اما بازیکنان این تیم نتوانستند از ارسال گابریل استفاده کنند.

دقیقه 8: بازیکنان پرسپولیس پشت محوطه جریمه صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند که این موقعیت مناسب هم پس از برخورد به مدافعان پدیده از مقابل دروازه دور شد.

دقیقه 10: ارسال خطرناک بازیکنان پدیده از میانه‌های میدان به سمت چپ محوطه شش قدم پرسپولیس رفت اما ضربه بازیکنان این تیم از کنار دروازه سوشا مکانی به بیرون رفت.

دقیقه 18: میلاد غریبی از سمت راست ارسالی مواج را روی دروازه پرسپولیس داشت که سوشا مکانی با یک واکنش خوب توپ را از زیر طاق دروازه به بیرون کشید و راهی کرنر کرد.

دقیقه 19: بعد از ضربه کرنر بازیکنان پدیده، پرسپولیسی‌ها ضد حمله تند و تیزی را انجام دادند که در نهایت بابک حاتمی توپ را با شوتی محکم به بالای دروازه زد.

دقیقه 37: هادی نوروزی از سمت راست ارسال خوب و خطرناکی روی دروازه داشت اما طارمی و عالیشاه نتوانستند از این سانتر استفاده ببرند و توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 40: بعد از یک رفت و برگشت فرناندو گابریل از گوشه محوطه جریمه با پای چپ ضربه‌ای را به سمت دروازه پدیده زد که روشنگر به خوبی توپ را مهار کرد.

دقیقه 1+45: ضربه ایستگاهی گابریل از روی دروازه پدیده به بیرون رفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)