پرسپولیس نیوز : تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی در دیداری تدارکاتی به مصاف گسترش فولاد تبریز رفت که پرسپولیسی‌های سابق نیز با یکدیگر خوش و بش گرمی کردند.

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و گسترش فولاد تبریز از ساعت 18 امروز در دیداری تدارکاتی به مصاف یکدیگر رفتند که حاشیه‌های این بازی را در زیر می‌خوانید:
 

ترکیب پرسپولیس: سوشا مکانی، حسین ماهینی، محمدرضا خانزاده، علیرضا نورمحمدی، آستانی، احمد نورالهی، رضا حقیقی، حمیدرضا علی عسگری، محمد نوری، مهدی طارمی و فاطمی.

* علی دایی در بازی امروز به دقت عملکرد ملی‌پوشانش را زیر نظر داشت تا تمرینات آنها را در روزهای آینده برنامه‌ریزی کند.

* در ابتدای بازی تارتار، کورش برمک، نقی‌زاده و سایر اعضای کادر فنی گسترش فولاد تبریز به سمت دایی آمدند و خوش و بش گرمی با هم‌بازی و همکار سابق خود داشتند. البته نقی‌زاده مدتی به عنوان شاگرد دایی فعالیت می‌کرد.

* مسئولان و مدیرعامل گسترش فولاد تبریز نیز میهمان ویژه بازی امروز بودند.

* مجتبی محرمی شماره 8 محبوب پرسپولیسی‌ها در بازی امروز با عنوان مهمان ویژه حضور داشت. دایی و کادر فنی گسترش فولاد برخورد گرمی با او داشتند البته رضا وطن‌خواه دیگر پیشکسوت پرسپولیس نیز امروز در ورزشگاه درفشی‌فر حضور پیدا کرد.

* محسن بنگر و مهدی دغاغله به دلیل مصدومیت در بازی امروز به میدان نرفتند و اختصاصی به فیزیوتراپی پرداختند.

* در شرایطی بازی امروز پشت‌ درب‌های بسته بود که حدوداً 20 نفر که بیشتر طرفداران و همراهان گسترش فولاد بودند در ورزشگاه حضور داشتند.

* علی دایی امروز با لباس غیر ورزشی کنار زمین بود و در هر صحنه که بازیکنان بی‌دقت بودند با فریادهای بلندش به آنها اعتراض‌هایی داشت.

* در نیمه اول بازی کمی دیدار به حالت خشن درآمده بود که طرفین به بازیکنان یکدیگر هشدار دادند تا مراقب ساق‌های هم‌تیمی‌شان باشند.

* بازیکنانی که در دیدار امروز با نظر دایی تعویض می‌شدند در همان درفشی‌فر ریکاوری می‌کردند.

* یادداشت‌های دستیاران دایی نیز از عملکرد بازیکنان قرمزپوش در بازی امروز جالب بود.

* دروازه‌بان‌هایی که در دیدار مقابل گسترش فولاد به میدان نرفتند زیر نظر غلامپور اختصاصی تمرین می‌کردند.

* تعداد زیادی از بازیکنان گسترش فولاد در ابتدای بازی به سمت دایی آمدند و با او به خوش و بش پرداختند.

* بازیکنان گسترش با لباس آبی و بازیکنان پرسپولیس با لباس قرمز به مصاف هم رفتند.

* عباس آقایی، مهدی تارتار، کوروش برمک و میثم نقی‌زاده 3 عضو سابق باشگاه پرسپولیس با علی دایی و دیگر سرخپوشان خوش‌وبش کردند.

* با توجه به اینکه نیلسون یکی، دو روز است که به تمرینات پرسپولیس اضافه شده در هر 2 نیمه سوشا مکانی درون دروازه قرار گرفت و نیلسون به دویدن دور زمین اکتفا کرد.

* محمد رضا خانزاده، رضا حقیقی و حسین ماهینی بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس در این دیدار به میدان رفتند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)