پرسپولیس نیوز : دیدار تیم‌های سپاهان و پرسپولیس در نیمه‌اول مساوی به پایان رسید.

حساس‌ترین دیدار هفته سوم لیگ برتر امروز از ساعت 19:25 میان سپاهان و پرسپولیس در ورزشگاه فولادشهر آغاز شد. تیم فوتبال سپاهان در دقیقه 2 بازی اولین خطر را روی دروازه پرسپولیس به وجود آورد. سانتر احسان حاج صفی با ضربه سر مهدی شریفی همراه بود که این توپ از بالای دروازه پرسپولیس به اوت رفت. در دقیقه 5 بازی مهدی طارمی در حال تک به تک شدن با دروازه تیم فوتبال سپاهان بود که هادی عقیلی کاپیتان زردپوشان اصفهانی این توپ را از روی پای طارمی دور کرد.

ضربه سر مهدی شریفی را در دقیقه 6 ایمان صادقی دروازه‌بان تیم پرسپولیس به راحتی مال خود کرد. در دقیقه 7 گل اول این بازی به ثمر رسید. در حالی که پرسپولیسی‌ها در زمین سپاهان بودند بازیکنان این تیم با انجام یک ضد حمله سریع به دروازه پرسپولیس رسیدند و ضربه دیدنی احسان حاج صفی به گوشه دروازه سرخپوشان رفت تا شاگردان برانکو در دقیقه 7 بازی دروازه خود را باز شده ببینند.

پرسپولیسی‌ها در دقیقه 12 بازی را به تساوی کشاندند. مهدی طارمی مهاجم پرسپولیس در یک حرکت انفرادی و دیدنی بعد از دریبل چند بازیکن سپاهان توپ را گوشه دروازه شهاب گردان فرستاد تا بازی به تساوی کشیده شود.

سانتر محمدرضا خلعتبری در دقیقه 16 به شکل خطرناکی از روی سر علی کریمی بازیکن هم تیمی‌اش گذر کرد.

بازی سپاهان و پرسپولیس از دقیقه 20 تا دقیقه 30 چیزی برای نشان دادند نداشت و بازیکنان دو تیم بیشتر سعی در محک زدن تیم مقابل داشتند.

حرکت انفجاری علی علیپور مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در دقیقه 34 با دریبل چند مدافع سپاهان همراه شد و توپ در دهانه دروازه به امید عالیشاه رسید که این بازیکن دروازه سپاهان را برای دومین بار باز کرد.

در دقیقه 35 درگیری شدیدی میان بازیکنان دو تیم به وجود آمد. علی کریمی در حالی که توپ در دست دروازه‌بان پرسپولیس بود ضربه محکمی به صادقی زد که این حرکت او به درگیری میان بازیکنان ختم شد. در این درگیری داور بازی به علی کریمی و محمدرضا خلعتبری از سپاهان و کمال کامیابی‌نیا کارت زرد داد.

در دقیقه 39 بازی باز هم به تساوی کشیده شد. حرکت رو به جلوی رسول نویدکیا با پاس عرضی وی همراه شد اما توپ بعد از پله شدن به زانوی مایکل اومانیا برخورد کرد تا دروازه پرسپولیس با این گل به خودی برای دومین بار باز شود.

دیدار دو تیم در نیمه اول با تساوی 2_2 به پایان رسید، اما از روند بازی پیداست که هر دو تیم به فکر پیروزی در این مسابقه حساس هستند. قضاوت این دیدار را حسین زرگر بر عهده دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)