پرسپولیس نیوز : تیم‌های گسترش فولاد تبریز و پرسپولیس در نیمه اول به نتیجه تساوی رضایت دادند.

هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال از ساعت 14:30 امروز (سه‌شنبه) با بازی تیم‌های گسترش فولاد تبریز و پرسپولیس در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز آغاز شد که نیمه اول این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

در 5 دقیقه ابتدایی بازی بازیکنان هر 2 تیم خطرات نصفه و نیمه‌ای روی دروازه هم ایجاد کردند که تمام موقعیت‌ها با حضور مدافعان سرانجامی نداشت. اولین خطر جدی این بازی ضربه شوت جابر انصاری بود که دقیقه 8 از کنار دروازه نیلسون به بیرون رفت.

دقیقه 17 مسابقه اولین حرکت جدی شاگردان دایی رقم خورد و ضربه پیام صاقیان از گوشه محوطه جریمه به تیر دروازه محسن فروزان برخورد کرد. چند دقیقه بعد از این صحنه نزدیک بود حرکت فردی دروازه‌بان گسترش فولاد کار دست این تیم دهد ولی فروزان در مصاف با سیدصالحی موفق بود و موفق به دفع توپ از کنار پای مهاجم پرسپولیس شد.

شوت سامان نریمان جهان در دقیقه 25 پاسخی به چند حمله پرسپولیس بود. پرسپولیس که بیشتر از گسترش فولاد توپ و میدان را در اختیار داشت می‌توانست در دقایق 29 و 30 دروازه میزبان را باز کند اما بی‌دقتی شاگردان دایی اجازه این کار را به آنها نداد. مهرداد بایرامی می‌توانست در دقیقه 32 دروازه پرسپولیس را باز کند اما ضربه این بازیکن در داخل محوطه جریمه پس از برخورد با مدافعان سرخپوش بلوکه شد.

در دقایق انتهایی عالیشاه روی پاس خوب صادقیان در موقعیت گل قرار گرفت اما فروزان مانع از گلزنی بازیکنان پرسپولیس شد. همین بازیکنان در آخرین دقیقه از نیمه اول در محوطه 6 قدم تیم گسترش فولاد توپ را به جای تور دروازه به آسمان زد و قدر پاس خلعتبری را ندانست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)