پرسپولیس نیوز :  نیمه نخست دیدار دو تیم گسترش فولاد تبریز و پرسپولیس به نتیجه تساوی انجامید.

 تیم‌های گسترش‌فولاد و پرسپولیس در ادامه دیدارهای هفته سوم لیگ برتر فوتبال از ساعت 18 امروز (شنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند. نیمه نخست این بازی به نتیجه تساوی انجامید و دو تیم بدون رد و بدل شدن گلی به رختکن رفتند.

ترکیب گسترش فولاد: فرناندو دخسوس، سیدمحسن حسینی، مرتضی اسدی، مصطفی اکرامی، محسن حمیدی، علیرضا نقی زاده، مگنو باتیستا، مسعود ابراهیم‌زاده، محمدرضا خلعتبری، داریوش شجاعیان و لوسیانو پریرا.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، حسین ماهینی، محمد انصاری، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان، امید عالیشاه، فرشاد احمدزاده، علی علیپور، محسن ربیع‌خواه و وحید امیری.

نیمه اول:

دقیقه 18: علیرضا نقی‌زاده و محسن مسلمان در میانه میدان دچار درگیری نسبتاً شدیدی شدند که در این لحظه مسلمان به سمت نیمکت‌ گسترش فولاد رفت که این اتفاق عصبانیت شدیدی سعید آذرنیا، سرپرست گسترشی‌ها را در پی داشت. داور در ادامه، آذرنیا را از روی نیمکت گسترش فولاد اخراج کرد و به لوسیانو پریرا مهاجم این تیم کارت زرد نشان داد.

دقیقه 26:  ارسال کرنر از سمت راست با ضربه سر سیدجلال حسینی به دهانه دروازه رسید، اما توپ از مقابل پای وحید امیری به اوت رفت.

دقیقه 43: فرشاد احمدزاده به‌خاطر خطای نسبتاً شدیدی که روی یکی از بازیکن حریف انجام داد، کارت زرد دریافت کرد.

در پایان نیمه اول، تلاش دو تیم با حساب تساوی بدون گل به اتمام رسید در حالی که درگیری فیزیکی، مهم‌ترین نقش را در بازی داشت. گسترشی‌ها به‌دنبال عبور از کناره‌ها بودند و پرسپولیسی‌ها نیز برای به‌دست گرفتن بازیف روی ضعف میزبان در سمت راست خط دفاع تأکید زیادی داشتند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)