پرسپولیس نیوز : دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل قطر در نیمه اول با نتیجه تساوی به پایان رسید.

تیم ملی فوتبال کشورمان در دومین دیدار خود در گروه C شانزدهمین دوره مسابقات جام ملت‌های آسیا، از ساعت 12:30 امروز (پنجشنبه – به وقت تهران) در ورزشگاه استرالیا شهر سیدنی به مصاف قطر رفت که این دیدار در نیمه نخست بدون گل به پایان رسید.

در این دیدار کارلوس کی‌روش تصمیم به تغییر ترکیب گرفت و با جایگزین کردن سردار آزمون به جای رضا قوچان‌نژاد نسبت به ترکیب دیدار با بحرین، علیرضا حقیقی، سید جلال حسینی، وریا غفوری، احسان حاج صفی، مهرداد پولادی، آندرانیک تیموریان، جواد نکونام، مرتضی پورعلی‌گنجی، مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و سردار آزمون را با لباس‌های قرمز به میدان فرستاد.

دقیقه 2: تیم ملی کشورمان صاحب یک ضربه کرنر شد که در این موقعیت ضربه سر سیدجلال حسینی از بالای دروازه قطر به بیرون رفت.

دقیقه 3: سانتر از سمت چپ توسط بازیکنان ایران با ضربه سری که سردار آزمون به سمت دروازه قطر زد توسط دروازه‌بان این تیم مهار شد و راهی به دروازه نداشت.

دقیقه 12: بازیکنان تیم قطر بعد از گذشت دقایقی از بازی توانستند کمی مسلط شوند و به سمت دروازه ایران حمله هم کردند اما سانتری که آنها از سمت راست انجام دادند توسط پورعلی‌گنجی از محوطه جریمه دور شد.

دقیقه 23: فرار خوب و پاس بسیار مناسب اشکان دژاگه درون محوطه جریمه قطر موقعیت بسیار مناسبی را برای مسعود شجاعی فراهم کرد اما گلزن تیم ملی در بازی با بحرین نتوانست این توپ تبدیل را گل کند.

دقیقه 29: فرار احسان حا‌ج‌صفی و سانتر او روی دروازه قطر می‌توانست به موقعیت مناسبی تبدیل شود اما خروج قاسم برهان این اجازه را به بازیکنان ایران نداد که صاحب موقعیت شوند.

دقیقه 35: حمله بازیکنان قطر درون محوطه جریمه ایران خطرناک بود که باعث برخورد علیرضا حقیقی و وریا غفوری شد که در این صحنه داور لحظاتی بازی را متوقف کرد. بعد از اعلام خطای بازیکن قطر روی غفوری، آنها به حرکت خود ادامه دادند و توپی را هم به سمت دروازه ایران روانه کردند اما پورعلی‌گنجی توپ را از روی خط دروازه برگرداند.

دقیقه 39: بازیکنان ایران پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت مناسبی برای گلزنی شدند و احسان حاج‌صفی بازهم فرصت شوتزنی داشت اما توپ را به شجاعی داد و شوت این بازیکن هم با فاصله زیادی به بیرون رفت.

دقیقه 40: کرنری از سمت راست توسط آندرانیک تیموریان روی دروازه قطر فرستاده شد که ضربه سر پورعلی‌گنجی را مدافع قطر از روی خط دروازه برگرداند.

دقیقه 42: بازیکنان ایران بازهم اصرار به سانتر از جناحین داشتند. سانتر از سمت چپ این بار با پاس رو به عقبی که آزمون با ضربه سر به دژاگه داد موقعیت مناسبی را برای قرمزپوشان میدان فراهم کرد که شوت دژاگه به بیرون رفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)