بازیکنان پرسپولیس پس از برتری مقابل نفت آبادان به سمت هواداران رفته و تشویق ایسلندی انجام دادند.

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان و برخی دستیارانش مثل ماریوتات ملادن زگانیر و علی‌اصغر قربانعلی‌پور و مجتبی خورشیدی سرپرست تیم ملی برای تماشای دیدار پرسپولیس و نفت آبادان در ورزشگاه آزادی حضور یافتند.

* برخلاف رسم رایج فوتبال ایران مبنی بر رفتن نیمکت‌نشینان تیم میزبان به سمت کادرفنی و بازیکنان تیم میهمان قبل از شروع مسابقه در بازی امشب علیرضا منصوریان و بهرام سراج همراه برخی از اعضای کادرفنی نفت به سمت یحیی گل‌محمدی و دستیارانش رفته و با آنها خوش و بش کردند. نکته جالب اینجاست که سرمربی تیم نفت آبادان، تا جایی که آخرین نیمکت‌نشین تیم پرسپولیس بود رفت و با آنها خوش و بش گرمی داشت.

* وحید امیری، عیسی آل‌کثیر و مهدی شیری هم با رفتن به تیم نفت آبادان از منصوریان و دستیارانش رخصت گرفته و با نیمکت‌نشینان آبادانی خوش و بش کردند.

* در حالی که برخی عوامل تیم نفت برای ورود به جایگاه مخصوص خود دقایقی معطل ماندند، درنهایت پس از پیگیری‌های منصوریان و سرپرست این تیم مجوز ورود به این جایگاه را کسب کردند.

* در شرایطی که تعداد ۵۰۰ هوادار تیم نفت می‌توانستند برای تماشای مسابقه به ورزشگاه بیایند حدود کمتر از ۱۰۰ طرفدار این تیم با حضور در پشت نیمکت آبادانی‌ها مشغول تشویق شاگردان منصوریان شدند.

* با وجود اینکه بعضی از مدیران باشگاه صنعت نفت در ورزشگاه آزادی حضور داشتند اما تا دقیقه ۱۰ این مسابقه خبری از حضور مجید صدری سرپرست باشگاه در استادیوم آزادی نبود.

* هواداران پرسپولیس از همان دقایق ابتدایی مسابقه با شور و حرارت خاصی تیم محبوب خود را تشویق می‌کردند.

* در دقیقه ۸ هواداران پرسپولیس مرحوم علی انصاریان را تشویق کردند.

در اواخر مسابقه اعتراض منصوریان باعث شد داور به او کارت زرد دهد.

*بعد از هدر رفتن موقعیت نفت، درگیری لفظی بین مهدی حنفی، بازیکن این تیم و داور پیش آمد.

*منصوریان و دستیارانش به سمت کادرفنی پرسپولیس رفتند و حمید مطهری صحنه گل را به خرمگاه توضیح داد.

*بازیکنان پرسپولیس به سمت هواداران رفتند و تشویق ایسلندی انجام دادند.

*نفتی‌ها هم سمت هواداران خودشان رفتند و به ابراز احاساسات آنها پاسخ دادند.

*حامد لک، دروازه بان پرسپولیس مورد تشویق هواداران قرار گرفت.

*میلاد سرلک و مهدی ترابی بعد از بازی به سمت عکاسان رفتند.

* منصوریان پس از بازی با هواداران پرسپولیس خوش و بش کرد و برد را به آنها تبریک گفت.

* در دقایق ابتدایی این بازی احسان پهلوان به دلیل مصدومیت جای خود را به کمال کامیابی‌نیا داد. این بازیکن بلافاصله پس از حضور در زمین به شدت از سوی هواداران پرسپولیس با شعار «کمال گتوزو» مورد تشویق قرار گرفت.

* در دقیقه ۳۰ این مسابقه صحنه مشکوک به پنالتی روی مهدی ترابی رخ داد که اصغر مومنی داور بازی در این صحنه اعتقادی به خطای مدافع صنعت نفت نداشت و به همین دلیل مهاجم پرسپولیس را به دلیل شبیه‌سازی با کارت زرد جریمه کرد. گل‌محمدی و کادر فنی پرسپولیس در این صحنه به شدت به تصمیم داور معترض بودند.

* در ادامه احمد گوهری دروازه‌بان تیم صنعت نفت به دلیل اتلاف وقت از سوی داور با کارت زرد جریمه شد که بلافاصله پس از این صحنه علیرضا منصوریان از دروازه‌بان تیم خود خواست تمرکزش روی بازی باشد و وقت تلف نکند.

* در دقیقه ۶۷ این بازی مهدی عبدی توپی را به سمت دروازه صنعت نفت روانه کرد که ضربه این بازیکن پس از برخورد به زیر طاق دروازه گوهری، بیرون آمد. داور و کمکش در این صحنه اعتقادی به رد شدن توپ از خط دروازه نداشتند که این تصمیم داور به شدت با اعتراض نیمکت‌نشینان و بازیکنان پرسپولیس همراه بود و گل‌محمدی و کادر فنی او معتقد بودند توپ از خط دروازه گذشته است. در این صحنه مومنی داور بازی به سرمربی و مدیر تیم پرسپولیس کارت زرد نشان داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)