پرسپولیس نیوز : سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس با دیدن هواداران ناراضی این تیم وارد باشگاه نشد و از محل دور شد.

زمانی که برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به باشگاه آمد، هواداران این تیم که نسبت نقل و انتقالات این باشگاه معترض هستند، او را احاطه کرده و از برانکو درباره عدم جذب سیدجلال حسینی، سؤال کردند.

این در حالی است که پس از ورود برانکو به باشگاه هواداران معترض پرسپولیس رضا چلنگر مترجم وی را مورد بازخواست قرار دادند که چرا برانکو به خواسته‌های آنها توجه نمی‌کند و چلنگر هم پس از شنیدن صحبت‌های این هواداران عصبانی قول داد صحبت‌های آنها را به گوش برانکو برساند.

 

هواداران به سمت برانکو رفتند و از او درخواست کردند هر طور شده که سیدجلال را جذب کنند که برانکو به این درخواست جواب منفی داد. بعد از اینکه سرمربی پرسپولیس داخل باشگاه پرسپولیس آمد هواداران دور رضا چلنگر جمع شدند و از او درخواست کردند که حتماً به برانکو بابت جذب سیدجلال حسینی تاکید کند.

در همین حین محمود خوردبین سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس به محل این باشگاه آمد اما با دیدن هواداران از محل دور شد. خوردبین چندی پیش که در مصاحبه‌ای نسبت به اعتراض هواداران به خودش واکنش نشان داده بود و هواداران پرسپولیس از سرپرست این تیم ناراحت بودند.

 

 هنگامی که هواداران در حال صحبت با برانکو و چلنگر بودند محمود خوردبین مقابل باشگاه آمد، اما وقتی دید هواداران جمع هستند از اتومبیلش پیاده نشد و ترجیح داد محل را ترک کنند.

 

 * هواداران بارها سیدجلال حسینی را مورد تشویق کردند و علیه اعضای هیئت مدیره مانند جعفر کاشانی شعار سر دادند.

در این بین محمدرضا زادمهر عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس به باشگاه آمد و هواداران از او درباره نقل و انتقالات سؤال کردند.

 

سومین تجمع 20 نفر از هواداران پرسپولیس طی یک هفته باعث اعتراض همسایه‌های ساختمان باشگاه پرسپولیس به این هواداران شد.

تجمع هواداران در روزهای شنبه، چهارشنبه و پنج‌شنبه باعث شد تا همسایه‌های ساختمان باشگاه پرسپولیس به این تجمع‌ها اعتراض کنند.

همسایگان معتقدند که سروصدای هواداران باعث سلب آسایش آنها شده و مشخص نیست این وضعیت تا کی قرار است ادامه یابد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)