پرسپولیس نیوز : پیام صادقیان که دوران محرومیتش تمام شده امروز به شدت از سوی هواداران پرسپولیس تشویق شد.

 در حالیکه تا دقایقی دیگر تیم‌های پرسپولیس و کارگر بنه‌گز بوشهر به مصاف هم می‌روند تعدادی در حدود 100 هوادار در ورزشگاه آزادی حضور دارند.

*ترکیب تیم فوتبال کارگر بنه‌گز بوشهر بدین شرح است: محسن سلیمانی، مهدی طاهری، حسین غلامی، جواد بابایی، حسن آتشی، مصطفی انصاری‌فرد، سعید گنج‌خانی، سجاد مشایخ، سید ناصر رضایی، شهرام هراتی و مسعود شمسی یازده بازیکن تیم بنه‌گز بوشهر برای بازی مقابل پرسپولیس است.

*حدود 50 هوادار بوشهری را در جایگاه 10 اسکان دادند و آنها از این جایگاه به تشویق تیمشان پرداختند.

*پیش از شروع بازی داوران این دیدار از زمین ورزشگاه آزادی دیدن کردند.

*پیام صادقیان که دوران محرومیتش تمام شده و امروز بر روی نیمکت پرسپولیس حضور دارد از سوی اندک هواداران پرسپولیسی حاضر در استادیوم تشویق شود.

*هواداران بوشهری حاضر در استادیوم بارها شعار چهارتایی‌ها را سر دادند که مشخص نشد به دلیل پیروزی چهار بر صفرشان در بازی مقابل مس رفسنجان بوده یا برای پرسپولیسی‌ها کری می‌خواندند.

*هواداران بوشهری بنر بزرگی به استادیوم آورده بودند که روی آن نوشته شده بود یاد و خاطره شهدای خلیج همیشه فارس گرامی باد اما به دلایل نامشخصی بعد از دقایقی این بنر جمع شد. گفته می‌شود به دلیل اینکه زیر بنر پیام تبلیغاتی که متعلق به یک شرکت تجاری بود این بنر جمع شده است.

*قضاوت این دیدار برعهده بیژن حیدری، حمید غمزه و علیرضا چناری است و حمید حاج‌ملک هم داور چهارم این دیدار خواهد بود.

* علیرضا کهوری ناظر داوری این مسابقه وقتی وارد ورزشگاه شد جایگاه خود را گم کرده بود و مدتی طول کشید تا متوجه شود جای او کجای ورزشگاه است!
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)