مرجع خبری پرسپولیس :  هواداران تیم فوتبال پرسپولیس علیه سرمربی فجرسپاسی شعار دادند. هواداران پرسپولیس علیه محمود یاوری شعار داده و می گفتند” یاوری ضد فوتبال”

*سفیر سوئد در ایران به همراه همراهانش بین نیمه در ورزشگاه حضور پیدا کردند.

* پس از دریافت گل سوم پرسپولیس، علی کریمی به هوشیار معترض شد و دنیزلی بهت زده به دروازه بان تیمش نگاه کرد.

* پس از پایان بازی هواداران پرسپولیس علیه داور شعار دادند.

*پرسپوليسي‌هاي حاضر در ورزشگاه كه همچنان از برد مقابل رقيب ديرينه خوشحال هستند در سراسر نيمه نخست ديدار مقابل فجر سپاسي با سر دادن شعارهايي در حمايت از تيم‌شان و بويژه مصطفي دنيزلي و ايمون زايد، بار ديگر به خاطر اين پيروزي به خوشحالي پرداختند.

* هواداران تيم سرخ‌پوش با گفتن شعار “10 دقيقه 10 نفره، ايمون زايد يادت نره” باخت در داربي را به استقلالي‌ها يادآوري مي‌كردند و البته عليه مظلومي سرمربي استقلال نيز شعارهايي مي‌دادند و خواستار اين مي‌شدند كه او از سرمربي‌گري تيم آبي‌پوش استعفا دهد.

*از نكات جالب در اين بازي نيمكت‌نشيني سه بازيكن اصلي پرسپوليس در داربي بود كه البته در اين ميان حضور علي كريمي روي نيمكت به خاطر مصدوميت و نيمكت‌نشيني هادي نوروزي و غلامرضا رضايي با تشخيص دنيزلي بود. ضمن اينكه مهرداد اولادي به دليل دريافت كارت قرمز در بازي قبل نمي‌توانست تيمش را در اين بازي همراهي كند. مهدي مهدوي كيا و ايمون زايد هم از ابتدا در تركيب تيم دنيزلي قرار گرفته‌اند.

* كادر فني تيم ملي در جايگاه ويژه ورزشگاه نشسته‌ بودند و مشخص بود كه سرماي هواي تهران هم شديدا روي آن‌ها تاثير گذاشته چرا كه كارلوس كي‌روش با چند دست لباس كامل مشغول تماشاي اين ديدار بود.

* هواداران تیم فوتبال پرسپولیس در این دیدار بارها ایمون زاید زننده سه گل به استقلال را مورد تشویق قرار دادند. زاید در بازی با فجر در ترکیب اصلی بود اما گلی نزد.

آن ها همچنین با شمارش اعداد 1 تا 10 ، مدام فریاد می زدند 10 نفره ، 10 نفره وخاطره شکست استقلال را زنده می کردند.

* تماشاگران پرسپولیس با شعار یکصدا یاد و خاطره هوادار درگذشته این تیم را گرامی داشتند.

* برخی هواداران تیم فوتبال پرسپولیس در طول دیدار برابر فجر بارها علیه پرویز مظلومی شعار دادند.

* هواداران پرسپولیس بنری را به ورزشگاه آورده بودند که در متن آن از دنیزلی به خاطر پیروزی برابر استقلال تشکر کرده بودند .

* محمد نصرتی و علیرضا محمد دو بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس نیز با حضور در جایگاه ویژه این بازی را از نزدیک تماشا کردند.

تماشاگران پرسپوليس پس از باخت تيم‌شان مقابل فجرسپاسي شيراز، بازيكنان و كادر فني را تشويق كردند. هواداران پرسپوليس پس از شكست تيم‌شان مقابل فجر سپاسي به تشويق تيم‌شان پرداختند و در مقابل از داور بازي انتقاد كردند.

هواداران سرخ‌پوش پس از برد تيم‌شان در هفته گذشته در داربي، انتظار داشتند اين بازي را نيز با پيروزي پشت سر بگذارند، پس از باخت مقابل فجر نسبت به عملكرد داوري معترض بودند.

پرسپوليس در حالي اين ديدار خانگي را واگذار كرد، كه در نيمه‌ي دوم و زماني كه بازي با تساوي 2 بر 2 در حال پيگيري بود، تلاش بسيار زيادي براي رسيدن به سه امتياز بازي انجام داد و حملات متعددي را بر روي دروازه‌ي فجر انجام داد كه البته موفق نشد و گل سوم را هم دريافت كرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)