خبرگزاری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال ملوان، تماشاگران انزلی را برگ برنده تیمش در مصاف با پرسپولیس می‌داند.

محمد احمدزاده در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس گفت: بازی بسیار خوبی به نظر می‌رسد. با توجه به قدمت دو تیم که از دهه 50 و 60 یادآور بازی‌های خوبی از خود هستند و با توجه به نوع فوتبال تهاجمی که دو تیم بازی می‌کنند، بازی فردا بازی جذابی خواهد شد. امیدوارم آن تیمی که نبض بازی را در دست گرفته و میدان‌داری می‌کند، برنده بازی باشد. امیدوارم که تماشاچیانی که برای دیدن این بازی به ورزشگاه می‌آیند، خوشحال به خانه بروند.

وی در ادامه افزود: خوشبختانه محروم یا مصدومی نداریم و در اینجا باید از کادر پزشکی تیمم نهایت تشکر را داشته باشم.

وی در مورد شرایط آب و هوایی انزلی هم گفت: ما از قبل از بازی با پیکان تا به امروز مشکل جوی داشتیم ولی تمرین‌هایمان را به هر صورت برگزار کردیم و این شرایط آب و هوایی مختص انزلی است که به آن عادت داریم. مهم‌ترین فاکتور و برگ برنده ملوان تماشاچیان هستند و این همان امری است که پرسپولیسی‌ها از آن هراس دارند. البته این تماشاچیان متعصب انزلی‌چی، مانع بزرگی برای حریفان‌مان هستند، مخصوصا تیم پرسپولیس که اصلا خاطره خوبی از این ورزشگاه و تماشاچیان ندارد.

همچنین نشست مطبوعاتی ژوزه قرار است ساعت 20 و 30 دقیقه امشب برگزار شود.  پرسپولیس فردا(چهارشنبه) ساعت 15 و 15 دقیقه در انزلی مهمان ملوان است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)