پرسپولیس نیوز دو بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس بابت حمایت مدیرعامل باشگاه از آنها در قبال موضع باشگاه ذوب‌آهن تشکر کرد.

روز گذشته محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از صحبت‌های آذری مدیر عامل ذوب آهن اصفهان واکنش‌هایی نشان داد و ضمن حمایت از دو بازیکن خود یعنی غریبی وخانزاده از اصفهانی‌ها خواست تا شأن و شئون بازیکنان پرسپولیس راحفظ کنند، از همین رو میلاد غریبی اظهار داشت: از مدیری مانند رویانیان که این طور برای بازیکنانش دلسوزانه صحبت کرد و روز گذشته واکنش نشان داد، صمیمانه سپاسگذارم، همچنین از علی دایی بزرگ و باور کنید به این دو نفر همیشه افتخار می‌کنم.

وی افزود: من هیچ مشکلی با پرسپولیس بزرگ ندارم اما دوست داشتم که از من حمایت شود که خدا را شکر دایی و رویانیان این کار را کردند و به خودم می‌بالم که با این افراد کار می‌کنم. شاید خیلی‌ها می‌گفتند که پرسپولیسی‌ها به اصفهانی‌ها واکنشی نشان نمی‌دهند اما خدا را شکر که همه چیز برعکس شد و من از حمایت مدیر عامل دلسوز باشگاه و علی دایی صمیمانه سپاسگزارم.

 

همچنین خانزاده نیز در گفت‌وگویی داشت:  خیلی خوشحالم که مدیر عامل و سرمربی پرسپولیس روز گذشته حمایت قاطعی از ما داشت و خیلی خوشحالم که مدیران باشگاه نگاه ویژه‌ای به جوانان خود دارند، من هم به نوبه خودم فقط می‌خواهم از رویانیان ودایی تشکر کنم امیدوارم انشاالله بتوانم همیشه یک سرباز خوب برای پرسپولیس باشم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)