مجمع عادی باشگاه پرسپولیس، امروز سه‌شنبه با هدف تصویب صورت‌های مالی باشگاه در محل وزرات ورزش و جوانان و با حضور شخص وزیر ورزش و جوانان تشکیل شد.

به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، مجمع عادی پرسپولیس، امروز در محل وزارت ورزش و جوانان تشکیل جلسه فوق‌العاده داد. سید حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان، سید محمد پولادگر، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، تعدادی از دیگر مدیران و معاونان این وزارتخانه، مدیران و مسوولانی از سازمان خصوصی‌سازی و مدیرعامل و اعضای هیات مدیره پرسپولیس از حاضران در این نشست بودند که با توجه به ادامه اقدام‌ها برای شروع فرایند خصوصی سازی باشگاه پرسپولیس برای تصویب صورت‌های مالی باشگاه تشکیل شد.

در این ارتباط دکترحسین امیر رحیمی در حاشیه جلسه مجمع، اظهار داشت: در ادامه فرآیند واگذاری باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال، با عنایت به اینکه صورت‌های مالی حسابرسی شده دو باشگاه در این جلسات مصوب شد مهمترین گام برای آماده سازی واگذاری سرخابی‌ها اتفاق افتاد.

سرپرست دفتر شرکتها و آماده سازی بنگاه های سازمان خصوصی سازی اضافه کرد: گزارش توجیهی افزایش سرمایه و دیگر گزارش‌های مرتبط با طرح کسب و کار، نهایی شد و این موضوع همزمان با قیمت‌گذاری و نیز درج نماد در بازار پایه برای واگذاری سهام به متقاضیان انجام می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)