مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن پس از بازی مقابل سپاهان در مسیر تهران با خودروی خود تصادف کرد و خودرویش واژگون شد.

علی دایی سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن پس از مسابقه تیمش در اصفهان با خودروی شخصی خود قصد بازگشت به تهران را داشت و  به همراه محمد دايي و ژلكو مياچ دستيارش در راه بازگشت از اصفهان به تهران، حوالي كاشان دچار سانحه رانندگي شد و خودروی وی دچار واژگونی شد.

 

دراین مسیر و درحالی که خودرو آنها به حوالی کاشان نزدیک شده بود ، به دلایلی که برخی سرعت زیاد و برخی بی توجهی راننده عنوان کرده بودند ، خودرو ، آنها واژگون شد  و تمام کسانی که در خودرو بودند دچار جراحت شدند.

 

علی دایی نیز در این سانحه دچار جراحتهایی از ناحیه سر شده و در بیمارستان کاشان بستری شده است . حال آقای گل جهان پس از اینکه به بیمارستان منتقل شد خوب اعلام نشده است و مقدمات کارهای پزشکی بر روی وی در حال انجام است.

 

دايي پس از تصادف  به دلیل شکستگی از ناحیه سر به بيمارستان شهید بهشتی كاشان منتقل شده و پزشكان شرايط را براي بهتر شدن او فراهم مي‌كنند.

 

مدیر روابط عمومی باشگاه راه‌آهن در تماسی تلفنی درباره آخرین شرایط جسمانی سرمربی راه‌آهن پس از سانحه رانندگی گفت:‌وضعیت جسمانی دایی خوب است.

 

حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه راه‌آهن درباره آخرین شرایط جسمانی سرمربی این تیم گفت:‌ دایی به دلیل شکستگی از ناحیه سر به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل شد و خوشبختانه وضعیت جسمانی وی خوب است.

وی تاکید کرد:‌ بانداژ روی سر دایی انجام شده و هیچ خطر جدی سرمربی تیم راه‌آهن را تهدید نمی‌کند.

 

اخرین خبر حاکی است که وضعیت جسمی علی دایی بهبود نسبی یافته و هم اکنون رضایتبخش است .


براي بازيكن سابق تیم ملی فوتبال ايران و بهترين گلزن جهان آرزوي سلامتي مي‌ کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)