پرسپولیس نیوز :  مراسم بهره‌برداری از مجموعه‌‌های ورزشی امام رضا و شهید کاظمی به باشگاه استقلال و پرسپولیس صبح امروز در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد.

مراسم بهره‌برداری از مجموعه‌های ورزشی امام رضا و شهید کاظمی به باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس صبح امروز در سالن‌ همایش‌های برج میلاد برگزار شد.

در این مراسم طاهری، افشارزاده، و هیات مدیره استقلال و پرسپولیس، حبیب کاشانی، قالیباف، عباس جدیدی، برانکو، مظلومی و منصور برزگر حضور داشتند.

طبق تصمیم مسئولان و رایزنی‌هایی که صورت گرفت بهره برداری از مجموعه شهید کاظمی به پرسپولیس و مجموعه امام رضا به باشگاه استقلال اختصاص یافت.

در پایان این مراسم دو پیراهن استقلال و پرسپولیس به شهردار تهران اهدا شد.

 

* زمانی که حبیب کاشانی قصد داشت برای سخنرانی روی سن برود مجید صالح مربی استقلال را دیده و دقایقی کوتاه در مورد تیم امید با وی صحبت کرد.

* زمانی که پیراهن استقلال و پرسپولیس به قالیباف اهدا شد، برانکو سرمربی پرسپولیس از این موضوع سر ذوق آمده و به شدت کف زد. با پایان مراسم جمعیت برای خروج از سالن به تکاپو افتاده که این موضوع بی نظمی‌هایی را ایجاد کرد.

* عکس یادگاری مظلومی و برانکو با قالیباف از نکات قابل توجه این مراسم بود ضمن اینکه مظلومی و برانکو با یکدیگر عکس یادگاری گرفتند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)