مرجع خبری پرسپولیس : روز گذشته تصاویری از ازدوی تیم ملی فوتبال در کمپ تیم های ملی منتشر شد که حرف و حدیث های بسیاری را به دنبال داشت.

 

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس در این تصاویر عده ای از نمایندگان باشگاه استقلال در لابی هتل مشخص هستند که مشغول مذاکره با ملی پوشان کشورمان برای عقد قرارداد با این باشگاه می باشند.

 

 

منصور پورحیدری به همراه 4-5 عضو دیگر باشگاه استقلال دسته جمعی راهی لابی هتل محل اقامت تیم ملی شدند و قراداد داخلی با آندو تیموریان را امضا کرده و توافق نهایی سیدمهدی رحمتی و جلال حسینی برای پیوستن به این تیم را نیز جلب کردند.

 

اما از سوی دیگر و در اردوگاه رقیب پرطرفدار تهرانی وضع باشگاه پرسپولیس کاملا متفاوت است. اوضاع این باشگاه آن قدر خراب است که تبدیل به سوژه طنز اهالی فوتبال شده و مصطلح گشته که بازیکنان برای مذاکره و عقد قرارداد به باشگاه های دیگر می روند و سر راهشان به اندازه صرف یک چای و عصرانه در این باشگاه توقف کرده و پیشنهاد 350 میلیونی مدیریت پرسپولیس را رد می کنند.

 

واقعیت فوتبال کم ستاره ما این است که در دفتر نشستن و پیشنهاد زیر سقف دادن هیچ بازیکنی به جز عاشقان واقعی این تیم همچون علی کریمی و مهدی مهدوی کیا را راضی به امضای قرارداد نخواهد کرد و راهی که باشگاه پرسپولیس تا به امروز در فصل نقل و انتقالات طی کرده به هر منزلی ممکن است برسد جز منزل سعادت.

انتهای گزارش اختصاصی مرجع خبری پرسپولیس

 

http://perspolisnews.com/images/90/tamrinat/tamrinmelli/20.jpg

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)