پرسپولیس نیوز : در نشست خبری سرمربی پرسپولیس چند شبکه خبری بین‌المللی از جمله شبکه فرانس ۲۴ حضور داشتند.

نشست خبری برانکو ایوانکوویچ که برای دربی 84 برگزار شد، امروز یکی از شلوغ‌ترین نشست‌های خبری لیگ برتر بود به طوری که سالن روابط عمومی سازمان لیگ مملو از خبرنگار، عکاس و گزارشگر و تصویربردار تلویزیونی بود.

* در این نشست چند شبکه تلویزیونی بین‌المللی از جمله شبکه فرانس 24 فرانسه، الکاز قطر، یک شبکه خبری از عراق و چندین و چند شبکه داخلی و خارجی حضور داشتند.

* سرمربی پرسپولیس در جریان نشست خبری به یکی از خبرنگاران که کت آبی‌رنگی بر تن کرده بود گفت: کت شما خیلی قشنگ است!

* در این نشست تابلویی به نام چوار سرزمین لاله‌های فوتبال مقابل برانکو قرار داده شده بود که یادآور شهدای چوار در سال 1365 بود.

* برانکو در حین خروج از سازمان لیگ، به درخواست عکاسان و خبرنگاران با آنها عکس یادگاری گرفت.

 

* اصغر نیک سیرت مترجم برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری امروز چند بار با خبرنگاران شوخی کرد و همین باعث خنده حضار شد. سرمربی پرسپولیس هم در بخش دیگری از نشست پاسخ های جالبی به خبرنگاران داد که موجب خنده آنها شد.

* پس از اینکه نشست خبری برانکو به پایان رسید حدود 20 هوادار پرسپولیس جلوی درب سازمان لیگ با او به خوش و بش پرداختند و ماشین هایی که از آنجا عبور می کردند با دیدن برانکو توقف  کردند تا سرمربی سرخپوشان عکس سلفی بگیرند.

* یکی از خبرنگاران به برانکو گفت که دادکان سلام ویژه ای به او رسانده است و سرمربی پرسپولیس هم در پاسخ به او گفت:من دادکان را خیلی دوست دارم و سلام ویژه من را هم به او برسانید.

* برانکو خطاب به یکی از عکاسان به نام صفر سرپرست گفت: تو برای ما خیلی خوش‌یمن هستی و هروقت مقابل نیمکت ما می‌آیی ما برنده می‌شویم. فردا هم برای عکس گرفتن مقابل نیمکت ما بیاد.

* دیدار پرسپولیس – استقلال در روز یکشنبه ساعت 15 در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

 

 

 

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)