مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تصحیح بخشی از مصاحبه‌اش با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، گفت:” بر اساس برنامه‌ریزی قبلی بازی‌های لیگ، استقلال در هفته قبل از دربی، یک روزجلوتر از ما بازی می‌کرد و تصورم این بود که این تغییر برنامه بر همان اساس صورت گرفته است و این تیم یک روز بیشتر از ما استراحت می‌کند.”

 

بنابراین جای شکرش باقی است که فاصله بازی ما و تیم استقلال تا روز دربی، یکی است و از این بابت از سازمان لیگ تشکر می‌کنیم.

 

علی دایی در گفت و گویی کوتاه درباره بی برنامگی لیگ است. باز هم می‌گویم چنين برنامه ريزي را در هيچ جاي دنيا نديده‌ام. ابتدا مي‌گفتند قرار است ليگ طبق برنامه پيش برود و زمان تعطيلي‌ها را هم مشخص كرده بودند اما متاسفانه یک تعطیلی دیگر به لیگ اضافه شد و یک تغییر ناگهانی دیگر در برنامه‌ لیگ و البته برنامه ریزی تیم‌ها اضافه شد.”

 

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مصاحبه امروز خود در واکنش به تغییر برنامه بازی‌های لیگ به دلیل بازی تیم ملی فوتبال با تیم برزیل، تاکید کرده بود:” من چنين برنامه ريزي را در هيچ جاي دنيا نديده‌ام. آقايان مي‌گفتند كه قرار است ليگ طبق برنامه پيش برود و زمان تعطيلي‌ها را هم مشخص كرده بودند حالا متاسفانه آمده‌اند و يك تعطيلي ديگر را هم اضافه كرده‌اند. در اين شرايط هم بازيكن ملي پوش ما كمتر استراحت مي‌كند و هم فاصله زماني بازي‌ها كوتاه تر مي‌شود. بازي دربي براي ما و هوادارانمان بسيار مهم است اينكه فاصله بازي قبلي تا دربي دو روز كوتاه تر شود اصلا و ابدا معقول نيست. اين بي برنامه‌گي ليگ را نشان مي‌دهد كه به هر شكلي در آن وقفه ايجاد مي‌كنند. “

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)