پرسپولیس نیوز : تصمیمات سرمربی جوان الاهلی باعث اختلاف نظر او با این باشگاه عربستانی شده، این درحالی است که از انتخاب او تنها چند هفته می گذرد.

‌به نقل از الشرق، باشگاه الاهلی عربستان به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرده و باید در این مرحله به مصاف تیم فوتبال پرسپولیس برود. این باشگاه عربستانی تصمیم گرفت که سرمربی با تجربه خود را در تابستان از کار بر کنار کند و سرگئی ربروف اوکراینی را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کند.

ربروف از سطح کیفی بازیکنان خارجی الاهلی راضی نیست. او اعلام کرده که به محمد عبدالشافی بال چپ مصری الاهلی و همچنین فتفاتزیدیس، هافبک یونانی تیمش نیازی ندارد و به باشگاه اعلام کرده که باید گزینه‌های خارجی خوب و با کیفیت را جایگزین این دو بازیکن کند.

این تصمیم ربروف در حالی است که هر دو بازیکن از بهترین‌های الاهلی به شمار می‌آیند و به خاطر نمایش خوبی که داشته‌اند قرارداد آنها تمدید شده است. با این حال سرمربی اوکراینی الاهلی از عملکرد آنها راضی نیست.

روزنامه الشرق عربستان نوشت که این تصمیم ربروف باعث اختلاف او با سران باشگاه و تعجب آنها شده و بسیار بعید به نظر می‌رسد که این خواسته سرمربی تیم بر آورده شود.

الاهلی در اردوی اتریش خود عملکرد خوبی از خود نشان نداد و در دیدار اخیر برابر قونیه اسپور هم با چهار گل تن به شکست داد. این تیم پیش از این هم برابر اودینزه با نتیجه چهار بر یک تن به شکست داده بود و همین باعث انتقاد از سرمربی جوان الاهلی شده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)