پرسپولیس نیوز : مهاجم جدید تیم فوتبال پرسپولیس که راه‌آهنی‌ها مدعی شده‌اند نمی‌تواند از این تیم جدا شود، طبق قراردادش با این باشگاه می‌توانسته به صورت یک طرفه قراردادش را فسخ کند.

علی علیپور روز گذشته (سه‌شنبه) با فسخ قراردادش با باشگاه راه‌آهن به صورت یکطرفه، رسماً به پرسپولیس پیوست تا در ادامه رقابت‌های لیگ چهاردهم سرخپوشان تهرانی را همراهی کند.

این انتقال با حاشیه‌های زیادی همراه بود و باشگاه راه‌آهن اعلام کرده است که علیپور حق جدایی و فسخ قرارداد یکطرفه را نداشته و برای این بازیکن رضایت‌نامه صادر نکرد. این در حالی است که طبق قرارداد باشگاه راه‌آهن با علیپور و با استناد به بند 10 آن، اگر بازیکن تا نیم‌فصل کمتر از 30 درصد مبلغ قرارداد خود را دریافت نکند، به دلیل موجه حق فسخ قرارداد را دارد.

تصویر این بخش از قرارداد علیپور با باشگاه راه‌آهن را در زیر می‌بینید که در بند 10 به موضوع فسخ قرارداد اشاره شده است.

روز گذشته نیز حسن عبداللهی، عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال  اظهار داشت: علیپور طبق قانون و به این دلیل که دریافتی‌اش از باشگاه راه‌آهن 30 درصد نشده، نیازی به رضایت‌نامه ندارد. بازیکنی که طبق آیین‌نامه قراردادش فسخ می‌شود نامه‌ای را که از کمیته انضباطی دریافت کرده به سازمان لیگ می‌برد و کارهای مربوط به فسخ قرارداد را سازمان لیگ انجام می‌دهد.

علیپور روز گذشته با دریافت نامه فسخ قراردادش از کمیته انضباطی، این نامه را به مسئولان سازمان لیگ داد تا قراردادش با باشگاه راه‌آهن فسخ شود و سپس به صورت قانونی قراردادش را در هیئت فوتبال استان تهران ثبت کرد.‬

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)